Jazz Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Ja, nu är det så att jag letar efter ett program som man kan kalibrera och testa spelkontroller. Jag har googlat! //J@zz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Ja, nu är det så att jag letar efter ett program som man kan kalibrera och testa spelkontroller. Jag har googlat! //J@zz Det finns inbyggt i windows. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 5 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Var då? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Kontrollpanelen - Spelenheter...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 5 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Ja, och när jag kommigt dig, så klickar jag.... ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Ja, och när jag kommigt dig, så klickar jag.... ? Leta på lite så ska du nog hitta det ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts