MattiaSS Skrivet 6 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2002 Jag är nere i fartygets lastrum o snurrar-alltså bland aalla lådor med gift. Har planterat alla bomberna utom den sista o det är där jag inte vet var jag ska ta vägen. Hittills har det varit bara en väg att följa efter att ha lagt ut en laddning men efter den näst sista snurrar jag bara runt bland alla J-a lådor!!!!!!Vart ska jag?? försten som svarar vinner en årsförbrukning av Läkerol Salmiak :-) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2002 jag kommer tyvär inte ihåg hur man gjorde, det är bara att leta vidare. du hittar nog rätt nån gång!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2002 jag kommer tyvär inte ihåg hur man gjorde, det är bara att leta vidare. du hittar nog rätt nån gång!! Den ska finnas länst fram eller längst bak tror ja??!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MattiaSS Skrivet 7 augusti, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2002 Jag gick igenom hela skeppet uppifrån o ner. Jag hade missat 3án! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2002 JAg ska köra banan o se om jag hittar den åt dig!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MattiaSS Skrivet 8 augusti, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2002 det behövs inte (kolla ovan) men tack ändå!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2002 det behövs inte (kolla ovan) men tack ändå!! OK, fast jag ska nogköra den ändå!!! den va rolig hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts