chucky.swe Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 På tal om bilar... Jag har nog aldrig sett Phoenix i SA! Var finns den om den finns? Efter bilskolan på sista uppdraget så ska man misslyckas några gånger tillslut får man en phoenix då är det bara att köra in den i garaget! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ghosty Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Men håll dig från tråden då! Blir även en varning på dig för spam. Har han spammat bara för att han berätta vad han tyckte? Vad är de för stil?? VA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Har han spammat bara för att han berätta vad han tyckte? Vad är de för stil?? VA? Tycker han det är drygt så är det bara att hålla sig borta från tråden, varför då skriva för huvudtaget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Tycker han det är drygt så är det bara att hålla sig borta från tråden, varför då skriva för huvudtaget? För den där Ghosty har ingen hjärna, Och är bannad i 999 dagar nu. SnowstormGTA's bil är snyggast hittils enligt mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 För den där Ghosty har ingen hjärna, Och är bannad i 999 dagar nu. SnowstormGTA's bil är snyggast hittils enligt mig... Jo jag vet, men då jag skrev och förklarade för honom trodde jag han var en normal medlem, annars hade jag inte brytt mig om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Jo jag vet, men då jag skrev och förklarade för honom trodde jag han var en normal medlem, annars hade jag inte brytt mig om det. Du skrev ju innan KalleR bannad han, Klart du inte visste då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 HUr moddar man Bilarna då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 (redigerad) HUr moddar man Bilarna då? Tror man kan kolla i klistrad användbara länkara/ information... Redigerad 18 oktober, 2005 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 HUr moddar man Bilarna då? Nöff http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=30812&hl= Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Ah förstår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts