HOWHOW Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Om man inte får använda mods vad är det för skoj då? Allt folk har antagligen gjort allting redan, det har åtminstone jag gjort, och jag spelar inte ens GTA mycket. Man borde få ha mods på bilen, men bara som man gjort själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Om man inte får använda mods vad är det för skoj då? Allt folk har antagligen gjort allting redan, det har åtminstone jag gjort, och jag spelar inte ens GTA mycket. Man borde få ha mods på bilen, men bara som man gjort själv. Mmm det tycker jag också, har inte SA på PC men det är softare med mods. (om man gjord dem själva som HOWIE skrev. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 7 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 (redigerad) Man får använda texturmodifikationer om man vill. Men inga modell moddar! Edit: Snart slutar inskickningen, så nu börjar det bli dags att skicka in sitt bidrag. Framröstningen börjar kl. 13 idag. Redigerad 7 oktober, 2005 av SnowstormGta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 7 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 INSKICKNINGEN AVSLUTAD! Efter som att det bara skickades in fyra bilar så går det direkt till finalen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Här är min pärla min bil Fråga: Jag har precis börjat spela om GTASA för första gången. Hittade precis "slamvane" vilket jag inte gjort innan. Var moddar man den. Har provat måde LS och SF. Har dock inte kommigt till det uppdraget man får bil affären. Beror kanske på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Asså det gör du i loco low som ngn skrev ovan...Azore vad det va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Jag tänkte bidra med en bil. Men jag har det på ps2 så kvaliten drar väll ner allt. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Azore vad det va? Självklart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Asså det gör du i loco low som ngn skrev ovan...Azore vad det va? Ah, det skrev han såg jag nu. Tyckte att jag hade tittat. Störigt. Jag provade alla utom den. Nåja, tack så mycket för hjälpen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 (redigerad) NP duuude! Redigerad 7 oktober, 2005 av qouad_Gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 (redigerad) Min digitalkamera var snäll I dag. Den gjorde korten synliga! Här är mitt bidrag, jag vet att det är lite sent. Antingen kommer det med eller inte. Redigerad 7 oktober, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Den här bilden är bara till för att visa men vem vet den kanske kommer med fast den är så sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Om man vill få en lite mer unikare bil ska man först ta ett paintjob och sedan ändra färg på bilen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Den här bilden är bara till för att visa men vem vet den kanske kommer med fast den är så sen Oh, yeah! Pontiac Trans Am! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 9 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Ledsen att era bilar inte kom med. Men det var lite för lite tid för att hinna modda en bil. Jag ville att tävlingen skulle avslutas på helgen så det gick lite fort. Men det kommer nog en till tävling snart... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Tack till er som röstade på min bil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Oh, yeah! Pontiac Trans Am! Ja världens bästa muscle bil iaf med kompressor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 12 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 På tal om bilar... Jag har nog aldrig sett Phoenix i SA! Var finns den om den finns? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 På tal om bilar... Jag har nog aldrig sett Phoenix i SA! Var finns den om den finns? Kommer väldigt sällan, om man inte skriver GUSNHDE. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gutsie Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Snyggaste bilen utan mods i spelet... jadu det får nog bli till att lägga upp den här bilden igen^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts