xPisc Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Öö.. jaa. de gick inte bra. hade ett rätt. darin! skrev böghore darin där fniess ..det var ju också väldigt, vuxet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Jag går i nian och har inte hört talas om nåt sånt där tönteri. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Det gick inte så bra, svarade bara på hälften Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Well,gick vilse i stadskogen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Kunde inte utslagsfrågorna. Vad bennedictus betydde skrev jag: "Ondskan har återuppstått". Lär väl ge dom en tankeställare. Mhm .. Förresten: Har varit inaktiv ett tag. Ville pröva mig själv och vara utan dator 6 dagar. Min dator är fortfarande inte funktionell så nu lånar jag lill-bruscharnz dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Hihi, Min polare svarade Miroslav Satan... Okej Inte så fotbollsintreserad eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Okej Inte så fotbollsintreserad eller? Nja, Snarare hockeytokig. Man vafan det låter ju nästan likadant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts