chiligr Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 .japp, gjorde den...det var väl inte så kul tyckte jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Går ju inte längre i grundskolan, men har inget minne av att jag gjorde någonting sånt där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 ...skriv hur det gick Förjävligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 (redigerad) Tyckte det stod nudistorientering . Jag gjorde den på DN.se och jag fick 30 av 35. Gjorde v. 40. Redigerad 5 oktober, 2005 av Bubbli Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Gjorde det varje år i högstadiet. Dessutom hade vi Nyhetstips varje vecka. Det var förbannat kul, låg alltid på 10- topplistan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Gjorde det varje år i högstadiet. Dessutom hade vi Nyhetstips varje vecka. Det var förbannat kul, låg alltid på 10- topplistan. Nyhetstips varje vecka gjorde vi i mellanstadiet... Kul Undrar om man har det i högstadiet har nite börjat än iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Vi hade sovmorgon då så vi fick välja om vi ville göra det eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 De var ngn fråga med zlatan med som var den enda jag kunde nästan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 De var ngn fråga med zlatan med som var den enda jag kunde nästan Hihi, Min polare svarade Miroslav Satan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Hmm ja tror jag fick 13 rätt eller nått WOHO! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Ni som gjort DNs orientering, vilken klass går ni i? Ingen jag känner som går i nionde klass (9an) har gjort DNs hittepå, inse att det inte gäller alla högstadie-elever, dah. Jag går i 9:an och jag gjorde det igår, Alla 9:or på min skola gjorde det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Öö.. jaa. de gick inte bra. hade ett rätt. darin! skrev böghore darin där fniess Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Eftersom jag har praovecka just nu så har jag inte gjort det i år men gjorde det i 7:an och 8:an och då gick det väl inte så jättebra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Ja jag gjorde det där igår, kunde dom flesta frågor. Vi har även gjort det i både sjuan och åttan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 (redigerad) I våran klass fick de som ville räcka upp handen, och då var det jag och typ 3 till som ville men då fick vi inte Redigerad 5 oktober, 2005 av p-c-2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Fick 14 rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Fick 14 rätt. Har ni fått veta vad ni fick? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Har ni fått veta vad ni fick? Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Allt är så orättvist! Jag fick inte veta nåt! Offtopic: Jao, Jag fick veta att jag fick IG på omprovet på NO'n Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Allt är så orättvist! Jag fick inte veta nåt! Offtopic: Jao, Jag fick veta att jag fick IG på omprovet på NO'n Duktigt. Fick VG+ på vårat förra NO prov om Cellandning och fotosyntes och koletskretslopp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts