mfd Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 När jag var ute o körde med min ambulans på PS2:an med sirenerna på att bilarna körde av vägen. Händer det så för er också? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 (redigerad) Ja, det är ingen nyhet, och onödigt att starta en ny topic. Redigerad 4 oktober, 2005 av Scotty Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 När jag var ute o körde med min ambulans på PS2:an med sirenerna på att bilarna körde av vägen. Händer det så för er också? Det är ju ett uttrycknings fordon. Andra fordon ska ju flytta sig... Samma med polis och brandbil. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mfd Skrivet 4 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Sorry, men måste du vara så negativ? Det e bättre om man e positiv, då blir alla glada Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mfd Skrivet 4 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Det är ju ett uttrycknings fordon. Andra fordon ska ju flytta sig... Samma med polis och brandbil. Tycker du inte att det är lite onödigt att köra av vägen eller ner i havet?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 (redigerad) Sorry, men måste du vara så negativ? Det e bättre om man e positiv, då blir alla glada Tycker du inte att det är lite onödigt att köra av vägen eller ner i havet?? Absolut inte negativ. Det är ju bra att de flyttar sig annars hade det ju kunnat bli värsta trafik stockningen. Det är ju viktigt att de kommer fram fort. Nja, det ska ju flytta sig så snabbt som möjligt och bara folk inte skadar sig så är det väl deras huvudvärk om deras bil går sönder. Redigerad 4 oktober, 2005 av Vice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
helmer Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 När jag var ute o körde med min ambulans på PS2:an med sirenerna på att bilarna körde av vägen. Så har det varit sen GTA3 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mfd Skrivet 4 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 HAHAHAA!! Är det inte onödigt att köra av vägen eller ner i havet?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 HAAHAHA är det inte onödigt att skapa en sån här tråd? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mfd Skrivet 4 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 HAAHAHA är det inte onödigt att skapa en sån här tråd? Varför måste all va så negativ?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Därför att det är ganska onödigt att starta en sån här tråd? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 HAAHAHA är det inte onödigt att skapa en sån här tråd? Om du tycker att det e inte lönt att göra en sån här topic behöver du inte kommentera! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 HAAHAHA är det inte onödigt att skapa en sån här tråd? Är det inte onödigt att samla på sig varningar? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mfd Skrivet 5 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Om du tycker att det e inte lönt att göra en sån här topic behöver du inte kommentera! Bra sagt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Är det inte onödigt att samla på sig varningar? Snälla Azore, lås den här tråden nu. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Snälla Azore, lås den här tråden nu. Jo, det är dags för det nu. Tråden handlar inte om mycket mer än att den är onödig. Låst Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts