Arman Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 När jag försöker se en film med vilket program som helst så kan det förekomma vissa långsamma stunder. Det är inte exakt hack och lagg men det kan gå lite trögt om bilden från filmen rör sig lite hastigt... Vet någon vad detta beror på? Beror det på grafikacceleration? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Kanske ska skaffa nytt codec? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Om det är WMV, prova att kora med Windows Media Player. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Har du uppdaterat grafikkortets drivrutiner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 4 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Har megacodec-paketet, nej det är inte wmv och jag har uppdaterat mitt grafikkort... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Har megacodec-paketet, nej det är inte wmv och jag har uppdaterat mitt grafikkort... Då finns det bara en sak kvar att göra- Sepukku Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Samma sak brukar hända för mig och jag har ett Nvidia Geforce 6800 med nyaste drivrutinerna, så jag tror inte det är problemet iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 (redigerad) Hmm Redigerad 4 oktober, 2005 av Sir.Per Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Hmm Vilket givande inlägg Spelar det nån roll vilket format de är i? Vad spelade du upp det med för något program? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Sådant brukar bero på skärmen och dess responstid. ..blir det 'spöken' som följer bilden? Skulle tro att det är skärmen som inte hänger med riktigt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 6 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Sådant brukar bero på skärmen och dess responstid. ..blir det 'spöken' som följer bilden? Skulle tro att det är skärmen som inte hänger med riktigt.. Spöken? Man kan tro att det är ljudet som förvärrar bilden men det är det inte... Filmen laggar inte men det hackar lite snabbt bildrutemässigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Det han menar (vad jag tror) med spöken är om det liksom förra bilden stannar kvar ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 7 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Det han menar (vad jag tror) med spöken är om det liksom förra bilden stannar kvar ett tag. Nja, på sätt och vis. Bilden stannar kvar nån sekund men ljudet fortsätter som vanligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Testat VLC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Aktervera maskinvaruacceration (eller vad det heter) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hulltenius Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Det är din dator som är kass! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Det är din dator som är kass! .ännu en Hultenius ripp-off... LoL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hulltenius Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Men sluta lipa unge! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Men sluta lipa unge! LoL! igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hulltenius Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 .lipungeN^ Lol en tredje gång! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts