VickeX Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Jag gjorde en sån här topic för ett tag sen. Fast den höll inte så länge Den nya vad var det Sony Eriksson reklamen är bra. Då han ändrar musik så att den passar till hans jobb så att det ser ut som om det är en actionfilm Sen i slutet ringer det och den han jagar hänger i kanten på ett hustak "Kan du hänga kvar där" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Nya poolia reklamen e skönast "så blir ni av med er viktigaste kund och blir stämda på kuppen" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Rexona, när dom gör omöjliga saker typ. Hoppar upp på en taxi, håller i en helikopter osv. skrattar jämt åt den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Ica o telia "serierna" e sköna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 De där gamla Canal+reklamerna var riktigt roliga! Han som sprag runt i sin lägenhet och lekte actionhjälte. Någon som kommer vad killen sa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Var som Crice säger en pappa, en unge och ett par turbanklädda araber. Har för mig att pappan sa att han såg att dem bara hade EN Kalle Anka kvar så därför hoppade han på en kundvagn och började rulla mot den men sen kom typ araberna (här kommer jag inte ihåg alls typ) och tog den också började han jaga dem (vet inte egentligen, men jag tror att det var något sånt). Sen så råkade dem nog tappa den också flög den upp på sanden på sandbilen som var på väg till Sahara. Älskar verkligen den reklamen. JAAA!!! Den är ju så förebaskat bra! Fast jag har för mig att när tidningen landade på lastbilen så spelades det en låt där dom sjöng "Vi ska med sand till Sahaaaaaaaaara!" Nån som minns det? Annars så är ju TV4 Sydost reklamerna hetast. Som med Rickard Teern (<-väl?) som sköter ICA butiken i Borgholm. Då sitter han på huk bland en massa kalvar och säger "Är det tråkigt när mamma är ute och jobbar?" Då säger kalvarna "MUUUUUUU" men dom textar det som "JAAAAAA". Och även han som ägde ( :'( ) Kalmars vitvaruhus som gick på knäna med knäskydd p.g.a sina låga priser Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Ica o telia "serierna" e sköna Tycker nya ica reklamerna helt har tappat suget. förut va dom mycket roligare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Hahaha! Älska 3-reklamen med killen som dansar balett! "Anders,är det du?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Rexona fo shizzle ... och den där EA Burnout Revnge reklamen e rätt ball. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Jag tror detta är en mobiltelefonreklam men inte säker! Men dom hänger ut en gubbe ur ett fönster så säger berättaren: "Företaget misste sin bästa kund" så tappar han sin mobil i huvudet på kunden när han kommer ut från bilen! Han är ganska högt upp i huset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 (redigerad) Som sagt, vet någon någonstans på Internet där Kalle Anka-reklamen finns? Ska testa att söka men det brukar inte vara så lätt att hitta sånt. Redigerad 5 oktober, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Hahaha! Älska 3-reklamen med killen som dansar balett! "Anders,är det du?" HAHAA!! Håller med till 100%!!! Glömde den, tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Jag tror detta är en mobiltelefonreklam men inte säker! Men dom hänger ut en gubbe ur ett fönster så säger berättaren: "Företaget misste sin bästa kund" så tappar han sin mobil i huvudet på kunden när han kommer ut från bilen! Han är ganska högt upp i huset. Poolia(?) reklam är det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pimpy Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Hahaha! Älska 3-reklamen med killen som dansar balett! "Anders,är det du?" Den var rolig när man först såg den, men säger hon inte mikael? Men 3-reklamen var roligare förut med de två killarna i biografen tycker jag. De hade så roliga konversationer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Poolia(?) reklam är det Ja det är det! Den äger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Hahaha! Älska 3-reklamen med killen som dansar balett! "Anders,är det du?" Seriöst så fattar jag inte vitsen med den riktigt. Vadå, lyssnar han för att smidigt förflytta sg eller vad? @pimpy: Nej förfan! De var skittråkiga @Kalan: Haha, ja den var skitskoj Som när han rakade sig Vad var det han sa nu igen? "Don't you worry baby, I am an expert" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Gillar reklamerna på canal+/ C+ sport...när arne och ola(?) sitter och kommenterar som om det var en fotbollsmatch osv...hoppas ni fattar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 5 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Seriöst så fattar jag inte vitsen med den riktigt. Vadå, lyssnar han för att smidigt förflytta sg eller vad? @pimpy: Nej förfan! De var skittråkiga @Kalan: Haha, ja den var skitskoj Som när han rakade sig Vad var det han sa nu igen? "Don't you worry baby, I am an expert" Gaaah... Nej han ringer till en och så har hon 3 friend tones... Och eftersom att det är musik och han är så himla musikalisk ( ) av sej så börjar han dansa... Han kan helt enkelt inte stå emot... Älskar OLW reklamen med potatisarna... såg den först idag ... Så himla rätt... Och Canal+ reklamen... "Jaa.. Trojanerna kör ju med en väldigt framryckande taktik idag"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 - Haå Kaj! - Haå Börje! *Fniss* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Jag är Ipren den inteligenta värktabletten. Den första asså. Originalet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts