Jump to content

Reklamer

Plaisir
 Share

Recommended Posts

Jag gjorde en sån här topic för ett tag sen. Fast den höll inte så länge ;)

Den nya vad var det Sony Eriksson reklamen är bra. Då han ändrar musik så att den passar till hans jobb så att det ser ut som om det är en actionfilm ;)

Sen i slutet ringer det och den han jagar hänger i kanten på ett hustak ;)

"Kan du hänga kvar där"

:P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 44
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Var som Crice säger en pappa, en unge och ett par turbanklädda araber. Har för mig att pappan sa att han såg att dem bara hade EN Kalle Anka kvar så därför hoppade han på en kundvagn och började rulla mot den men sen kom typ araberna (här kommer jag inte ihåg alls typ) och tog den också började han jaga dem (vet inte egentligen, men jag tror att det var något sånt). Sen så råkade dem nog tappa den också flög den upp på sanden på sandbilen som var på väg till Sahara. :lol:

Älskar verkligen den reklamen. :ermm:

JAAA!!! Den är ju så förebaskat bra! Fast jag har för mig att när tidningen landade på lastbilen så spelades det en låt där dom sjöng "Vi ska med sand till Sahaaaaaaaaara!" Nån som minns det?

Annars så är ju TV4 Sydost reklamerna hetast. Som med Rickard Teern (<-väl?) som sköter ICA butiken i Borgholm. Då sitter han på huk bland en massa kalvar och säger "Är det tråkigt när mamma är ute och jobbar?" Då säger kalvarna "MUUUUUUU" men dom textar det som "JAAAAAA". Och även han som ägde ( :'( ) Kalmars vitvaruhus som gick på knäna med knäskydd p.g.a sina låga priser :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror detta är en mobiltelefonreklam men inte säker!

Men dom hänger ut en gubbe ur ett fönster så säger berättaren: "Företaget misste sin bästa kund" så tappar han sin mobil i huvudet på kunden när han kommer ut från bilen! :o Han är ganska högt upp i huset.

Poolia(?) reklam är det :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahaha!:D Älska 3-reklamen med killen som dansar balett! :D "Anders,är det du?"

Seriöst så fattar jag inte vitsen med den riktigt. Vadå, lyssnar han för att smidigt förflytta sg eller vad? :o

@pimpy: Nej förfan! De var skittråkiga :ph34r:

@Kalan: Haha, ja den var skitskoj :wub: Som när han rakade sig :wub: Vad var det han sa nu igen? "Don't you worry baby, I am an expert" :wub::lol::lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Seriöst så fattar jag inte vitsen med den riktigt. Vadå, lyssnar han för att smidigt förflytta sg eller vad? :o

@pimpy: Nej förfan! De var skittråkiga :ph34r:

@Kalan: Haha, ja den var skitskoj :D Som när han rakade sig :wub: Vad var det han sa nu igen? "Don't you worry baby, I am an expert" :wub::wub::lol:

Gaaah... Nej han ringer till en och så har hon 3 friend tones... Och eftersom att det är musik och han är så himla musikalisk ( :D ) av sej så börjar han dansa... Han kan helt enkelt inte stå emot...

Älskar OLW reklamen med potatisarna... såg den först idag :P... Så himla rätt...

Och Canal+ reklamen... "Jaa.. Trojanerna kör ju med en väldigt framryckande taktik idag"... :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor