Plaisir Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Har ni sett nya ICA reklamen??? Till Paris Till Paris Ska vi rida på en gris ... Är den inte för skön?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 (redigerad) Har ni sett nya ICA reklamen??? Till Paris Till Paris Ska vi rida på en gris ... Är den inte för skön?? för skön vet jag inte om den e... Redigerad 4 oktober, 2005 av samool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Glömmer aldrig Kalle Anka-reklamen med sandbilen som skulle med sand till Sahara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Tycker om OLW's nya med de flyende potatisarna, ja den gillar vi båda två, Äntligen får OLW tillbaka den gamla humorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Findus reklamen är så jävla go! -Hur gåre Putte? -Jo riktigt bra faktiskt! -Uähh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Glömmer aldrig Kalle Anka-reklamen med sandbilen som skulle med sand till Sahara. GAAHH, jag minns den lite smått! Beskriv den så ska jag se om jag minns... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 GAAHH, jag minns den lite smått! Beskriv den så ska jag se om jag minns... Haha, samma här. Minns att det en pappa, en unge och ett bar turbanklädda araber var med i den... gah, hatar svaga minnen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Hugosons reklamer!! Hejsan! Hugoson's här Har du provat vår basturökta falukorv? Gör det, Den är jättegod! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Länge sen jag kollade på TV, och när jag gör det är det SVT som gäller, reklam är icke for the win. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 None, Jag hatar tv4 bara för alal jävla reklampauser Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 (redigerad) GAAHH, jag minns den lite smått! Beskriv den så ska jag se om jag minns... Var som Crice säger en pappa, en unge och ett par turbanklädda araber. Har för mig att pappan sa att han såg att dem bara hade EN Kalle Anka kvar så därför hoppade han på en kundvagn och började rulla mot den men sen kom typ araberna (här kommer jag inte ihåg alls typ) och tog den också började han jaga dem (vet inte egentligen, men jag tror att det var något sånt). Sen så råkade dem nog tappa den också flög den upp på sanden på sandbilen som var på väg till Sahara. Älskar verkligen den reklamen. Redigerad 4 oktober, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Var som Crice säger en pappa, en unge och ett par turbanklädda araber. Har för mig att pappan sa att han såg att dem bara hade EN Kalle Anka kvar så därför hoppade han på en kundvagn och började rulla mot den men sen kom typ araberna (här kommer jag inte ihåg alls typ) och tog den också började han jaga dem (vet inte egentligen, men jag tror att det var något sånt). Sen så råkade dem tappa den också flög den upp på sanden på sandbilen som var på väg till Sahara. Älskar verkligen den reklamen. Hm, Den har jag inte sett...Finns den på internet någonstans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Har ni sett nya ICA reklamen??? Till Paris Till Paris Ska vi rida på en gris ... Är den inte för skön?? Jag tyckte den va lite svennigt Men... Hell to all reklamer!... måste dom finnas? Nej?!... om bara NÅN! kunde skapa en kanal utan reklamer.. och filmer dygnet runt.. men jag tror Canal+ har det? eller?... inga reklamer? men aja... Hell To Commercial! Yeah To Crazy Frog! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Jag tyckte den va lite svennigt Men... Hell to all reklamer!... måste dom finnas? Nej?!... om bara NÅN! kunde skapa en kanal utan reklamer.. och filmer dygnet runt.. men jag tror Canal+ har det? eller?... inga reklamer? men aja... Hell To Commercial! Yeah To Crazy Frog! En kanal utan reklam? Var ska dom få tag i pengar så att dom skulle kunna sända program ifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 En kanal utan reklam? Var ska dom få tag i pengar så att dom skulle kunna sända program ifrån? Från TV-Tittarna som betalar för en reklamfri kanal! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Hellre en gratis reklam- kanal än att slänga ut massa pengar på TVAbonnemang ICAs gamla- när Ulf fick önska sig tre önskningar (Han önskade kaninöron, tutskor och sockervadd) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Var som Crice säger en pappa, en unge och ett par turbanklädda araber. Har för mig att pappan sa att han såg att dem bara hade EN Kalle Anka kvar så därför hoppade han på en kundvagn och började rulla mot den men sen kom typ araberna (här kommer jag inte ihåg alls typ) och tog den också började han jaga dem (vet inte egentligen, men jag tror att det var något sånt). Sen så råkade dem nog tappa den också flög den upp på sanden på sandbilen som var på väg till Sahara. Älskar verkligen den reklamen. Haha, nu minns jag! Asskön reklam! Ligger den ute på nätet nånstans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Var som Crice säger en pappa, en unge och ett par turbanklädda araber. Har för mig att pappan sa att han såg att dem bara hade EN Kalle Anka kvar så därför hoppade han på en kundvagn och började rulla mot den men sen kom typ araberna (här kommer jag inte ihåg alls typ) och tog den också började han jaga dem (vet inte egentligen, men jag tror att det var något sånt). Sen så råkade dem nog tappa den också flög den upp på sanden på sandbilen som var på väg till Sahara. Älskar verkligen den reklamen. Nuuu kommer jag ihåg, det är fan den bästa reklamfilmen i världshistorien Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Hugosons reklamer!! Hejsan! Hugoson's här Har du provat vår basturökta falukorv? Gör det, Den är jättegod! *Huuugååååsooons..* Usch, han är så äcklig.. Värst är det när dem går på radio.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 4 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 En kanal utan reklam? Var ska dom få tag i pengar så att dom skulle kunna sända program ifrån? Finns ju redan flera stycken.... Men dessa får ju in pengar genom att svnska folket betalar TV-avgift och genm andra kanaler i samma koncern som har reklam. Hatar också reklamavbrott.. Men det finns ändå en hel del klassiker och en del nya reklamer som är j*vligt komiska.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts