Crusader Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 GameSpot har gjort om sin hemsida efter samma program som TV.com. Vilket betyder att sidan ser inte bara gräsligt ful ut utan den innan perfekta sökmotern är nu nästan totalt värdelös. Saknar verkligen gammla GameSpot. Precis som när TVtome blev TV.com så har GameSpot blivit sämre. Jajaj, bara att vänja sig, antar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Tycker det bara är snyggare och skönt med förändrningar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Gör du en hel tråd bara för att säga det här?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Såg det för nån timme sen, snyggare men opraktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Jag har aldrig gillat Gamespot, IGN och nu vad alla dom här heter, Minst 98% av sidorna består av reklam bara. Nä, Gamereactor for äver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-ReeX Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Aa shit va FUL !! Någon som e medlem på Gamespot.com ? Adda mig T-ReeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Jag har aldrig gillat Gamespot, IGN och nu vad alla dom här heter, Minst 98% av sidorna består av reklam bara. Nä, Gamereactor for äver. Men jag brukar besöka ign mm nån gång då inte gr eller lvl7 är uppdaterat på länge... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Jag har aldrig gillat Gamespot, IGN och nu vad alla dom här heter, Minst 98% av sidorna består av reklam bara. Nä, Gamereactor for äver. Gamereactor, haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Någon som e medlem på Gamespot.com ? Jag är. Det är skoj med en ny och fräsh look men jag stör mig grymt på att "wish list" är borta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Var inne på PS3-delen. Jag saknar nyhetslistan men gillar skarpt den lilla film-visaren som inte behöver någon buffer-tid för att visa t. ex KZ och WarHawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Jag har delat guldmedlemskap på Gamespot med Fredrico. Vi delar på 300 kr / år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Jag har delat guldmedlemskap på Gamespot med Fredrico. Vi delar på 300 kr / år. Jupp, det är verkligen värt pengarna Synd att dom har ändrat designen, jag gillade den gamla bättre. Kan passa på att skryta om att jag har fullt medlemskap på IGN.com också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 (redigerad) Trodde Gamespot skulle läggas ner... Skönt att det ska va kvar! *Edit* Snyggt, men fy va segladdat! Redigerad 4 oktober, 2005 av darkjak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Trodde Gamespot skulle läggas ner... Skönt att det ska va kvar! Det skulle vara förfärligt. IGN i all ära men GS är bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Jupp, det är verkligen värt pengarna Synd att dom har ändrat designen, jag gillade den gamla bättre. Kan passa på att skryta om att jag har fullt medlemskap på IGN.com också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Otroligt sjukt att de ens kan komma på tanken att ändra sin sida. Klantar, de kommer förlora mängder med medlemmar. Varför ha det så idiotiskt komplicerat. Förr var det bara att tex söka på Max Payne 2, så kom det fram för Pc, ps2 och xbox med betyg, betyg av medlemmar och bilder osv. Vi måste klaga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 4 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 (redigerad) Otroligt sjukt att de ens kan komma på tanken att ändra sin sida. Klantar, de kommer förlora mängder med medlemmar. Varför ha det så idiotiskt komplicerat. Förr var det bara att tex söka på Max Payne 2, så kom det fram för Pc, ps2 och xbox med betyg, betyg av medlemmar och bilder osv. Vi måste klaga! Gissar på att det här systemet bar billigare att hyra och att de har färre Guldmedlemmar än innan. Edit: OK, jag hade ingen aning om att GameSpot äger TV.com. Det förklarar ju att de ser likadana ut nu. Redigerad 5 oktober, 2005 av Crusader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts