Jump to content

Hur skriver en fjortis?


Mateu
 Share

Recommended Posts

Fattade nada av det där. Vems hemsida? Darins? Ja, han har en egen hemsida & många besökare. Ja, hultan brukar skriva så på nyheter.

Du kan väl inte dömma deras livstil (Fjortis) för det deras musik (Darin)..?

Gillar inte heller Darin, men att kalla han bög, fjortis & sån't är bara för mycket.

Bög? Nej, han har flickvän. Svårt och vara bög då.

Fjortis? Nej, han spelar MUSIK, bra musik enligt många. Tjejer, javisst. Vi är killar. Vi gillar tuffare stil. Men han spelar musik för tjejer. Inte för er.

Sen, bög..? Fattar fortfarande inte  varför ni kallar han bög? Han tjänar mer pengar än er, & får mer flickor än ni någonsin kommer få. (Mer än mig också för den delen.)

Bra sagt.

Redigerad av Ace
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 93
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej, gumman, altzå gick d bra hos daniel igår elle?*hoppas* Altzå sen bah ringde pelle mejj, å fråga om ja ville ha lite HB..altzå sen bah satt jag där å han bah, altzå shit, oroligt *ler*

nä meeeen pözz på diii gumman, ja älskar dii..*xD*

Såhär kan det se ut i en vanlig lunar dagbok.

jaooo, va där i helgen. såjävlaunderbart `<3333

va där med mingan, danne, moster & stefan. bodde hos morbror :P

lätt värt på Liseberg. visst Mingan ?! ;D

åktee as mkt ffs :P *STOLT*

jaja, sen blire Skåne om några veckor ;D

med miapullan (L)

näämen heejsan xD

sitter o väntar på att min älskling ska komma, han e på hockey ^

jaja, han ska iaf booka resa imorrn :P om det finns nån sista minuten ;) hoppas :P

faan va kul =)) så fall åker vi om en vecka ? eller nåt sånt :) japps !

men men. leka med ämma på fredag ;P feesta kanske ? fåår se xD =)

jaja, nu ska ja plugga & vänta på anders. hörsdåhej <3

HÅLL ALDRIG FÖR HÅRT I KÄNSLOR SOM GÖR ONT

Stör mig så grymt på att vissa fjortisar som inte kom inte på gymnasiet och måste gå IV, skyller på alla andra, ditt fel, ditt fel att jag sitter här...För fan, deras eget fel, står ute och röker typ hela lektionerna och kommer in typ sista minuten och dampar på läraren för att han/hon inte sa till dom att lektionen hade börjat...

Sen vissa fjortisars "blick"...stöööööööööön....dom tror att dom äger alla andra... :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej, gumman, altzå gick d bra hos daniel igår elle?*hoppas* Altzå sen bah ringde pelle mejj, å fråga om ja ville ha lite HB..altzå sen bah satt jag där å han bah, altzå shit, oroligt *ler*

nä meeeen pözz på diii gumman, ja älskar dii..*xD*

Såhär kan det se ut i en vanlig lunar dagbok.

Stör mig så grymt på att vissa fjortisar som inte kom inte på gymnasiet och måste gå IV, skyller på alla andra, ditt fel, ditt fel att jag sitter här...För fan, deras eget fel, står ute och röker typ hela lektionerna och kommer in typ sista minuten och dampar på läraren för att han/hon inte sa till dom att lektionen hade börjat...

Sen vissa fjortisars "blick"...stöööööööööön....dom tror att dom äger alla andra... :huh:

Bästa beskrivningen hitills. Det där som du skrev stämmer ju mycket bra också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fattade nada av det där. Vems hemsida? Darins? Ja, han har en egen hemsida & många besökare. Ja, hultan brukar skriva så på nyheter.

Du kan väl inte dömma deras livstil (Fjortis) för det deras musik (Darin)..?

Gillar inte heller Darin, men att kalla han bög, fjortis & sån't är bara för mycket.

Bög? Nej, han har flickvän. Svårt och vara bög då.

Fjortis? Nej, han spelar MUSIK, bra musik enligt många. Tjejer, javisst. Vi är killar. Vi gillar tuffare stil. Men han spelar musik för tjejer. Inte för er.

Sen, bög..? Fattar fortfarande inte varför ni kallar han bög? Han tjänar mer pengar än er, & får mer flickor än ni någonsin kommer få. (Mer än mig också för den delen.)

Man kan spela musik och vara fjortis samtidigt, det är sant.

Sen, man är inte bög bara för att man tjänar mycket pengar, tror jag iallafall inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mja.. Tänkte efter lite extra och wikipediade lite så att jag inte skulle skämma ut mig, som pKz nyss gjort :lol:

Skämmer ut mig? Jag skriver det jag tycker, sen att du är i trotsåldern, tänker inte som alla andra osv är inte mitt fel.

__________________________________________________________________

Varör är darin bög då? Varför? Ge mig en (1) anledning att han är bög. Då skämmer jag ut mig själv, om du ger mig en anledning varför han är bög.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...