Jump to content

Hur skriver en fjortis?


Mateu
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 93
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Såg i darins gästbok..

fyfan ..

heej Darin idag såg jag deii för fösta gången de va i heroon fett het duu eee!..:ph34r: det här är också första gången jag skriver till deii o jag vet inte vad jag ska skriva..:o....jag kanske ska till södertälje på söndag..:D dåå ska jag köpa ditt album hann inte idag eller mer liksom hade inte pengar hehe... jag blev besviken när jag fick höra att du inte skulle sjunga så frågade vi varför så sa de att du är eller var förskuld..:D synd men i alla fall haha ja o mina kompisar var nästan en av de första som var där vi väntade typ 3 h o 15 min på deii men de var värt att se deii duuu äääär såå heeeetare på riktigt än vad du är på bilder ... men det är det duu är juu sååå het i blder ocksåå såå tänk hur het du är hehehe..:lol:.....jag älskaar din lååt Laura o B the one you wanna B..... oooh dom är såååå braaa...jag lovar jaaag kommer döö om jag inte åååker till södertälje oo jag måste ju komma i tid ... igen men det är bra att ha bra platser...jjag mååste köpa ditt album men syns väll däär..:wub: //Daniela med ett L hahahaha men såå du veet såå kommer jag säkert säga såå när su signerar min skiva..:wub:<3 haha jag har redan gjort en skylt som jag ska ha med meii jag/vi hade emd oss två skultar i dag men du såg nog ite dom jag höll upp en o den andra skulle min kompis ha men hon hadde den aldrig hon dööör verkligen föör dei..:wub: hehe nu ska jag sluta skriva..:lol: Bye hottie..;D

Hahahahahahahahahaahahaahahahaahaha...

Aaah, kan inte sluta garva...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såg i darins gästbok..

fyfan ..

heej Darin idag såg jag deii för fösta gången de va i heroon fett het duu eee!..:ph34r: det här är också första gången jag skriver till deii o jag vet inte vad jag ska skriva..:o....jag kanske ska till södertälje på söndag..:D dåå ska jag köpa ditt album hann inte idag eller mer liksom hade inte pengar hehe... jag blev besviken när jag fick höra att du inte skulle sjunga så frågade vi varför så sa de att du är eller var förskuld..:D synd men i alla fall haha ja o mina kompisar var nästan en av de första som var där vi väntade typ 3 h o 15 min på deii men de var värt att se deii duuu äääär såå heeeetare på riktigt än vad du är på bilder ... men det är det duu är juu sååå het i blder ocksåå såå tänk hur het du är hehehe..:lol:.....jag älskaar din lååt Laura o B the one you wanna B..... oooh dom är såååå braaa...jag lovar jaaag kommer döö om jag inte åååker till södertälje oo jag måste ju komma i tid ... igen men det är bra att ha bra platser...jjag mååste köpa ditt album men syns väll däär..:wub: //Daniela med ett L hahahaha men såå du veet såå kommer jag säkert säga såå när su signerar min skiva..:wub:<3 haha jag har redan gjort en skylt som jag ska ha med meii jag/vi hade emd oss två skultar i dag men du såg nog ite dom jag höll upp en o den andra skulle min kompis ha men hon hadde den aldrig hon dööör verkligen föör dei..:wub: hehe nu ska jag sluta skriva..:lol: Bye hottie..;D

Aj.

Seriöst, det tar ont.

...det går inte...

!!!!!

?!?!

!!!!

...inte ens med tecken...

!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

<big> ShOo AlllaAaa LunArE!!!!!!!big>

Jag är en COOOL kille på 15 bast! som ärlskar att festa och Snygga TJEJER!!!!

Jag har coolast frillan och en prilla under läpparna. Skriv i min GB om du vill säga mig något! kolla in mitt häftiga kollage!!!!!!!!! Skriva massa Gb inlägg till mig.... TACK!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

<big> ShOo AlllaAaa LunArE!!!!!!!big>

Jag är en COOOL kille på 15 bast! som ärlskar att festa och Snygga TJEJER!!!!

Jag har coolast frillan och en prilla under läpparna. Skriv i min GB om du vill säga mig något! kolla in mitt häftiga kollage!!!!!!!!! Skriva massa Gb inlägg till mig.... TACK!

AJ. de gör ont. *ASG* :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan att man måste vara medlem för att posta i gästboken annars hade skrivit: "DRA ÅT HELVETE ERA JÄVLA FJORTIAR!"

Ska du förstöra för darin, därför att dom som lyssnar på hans musik är fjortisar? Fan va bra anledning. Kan ni inte bara ge upp och förknippa Darin med fjortisar?

Fjortisar säger ni - är sånna som röker /super / knullar runt.

Men darins lyssnare är ju 8åringar, och knullar dom? super dom? röker dom?

Nej, så ge faan i förknippa darins fans med fjortisar då? Jävla smartskaft ni alla är.

Ser inget fel på Darin, bara att tjejer gillar han mer än er. Och att han får mer pengar än ni får på hela erat liv? Sen att han är ful. Inte fan är t.ex Bob Dylan och Iron Maiden Och Kiss snygga? Men dom spelar bra musik.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska du förstöra för darin, därför att dom som lyssnar på hans musik är fjortisar? Fan va bra anledning. Kan ni inte bara ge upp och förknippa Darin med fjortisar?

Fjortisar säger ni - är sånna som röker /super / knullar runt.

Men darins lyssnare är ju 8åringar, och knullar dom? super dom? röker dom?

Nej, så ge faan i förknippa darins fans med fjortisar då? Jävla smartskaft ni alla är.

Ser inget fel på Darin, bara att tjejer gillar han mer än er. Och att han får mer pengar än ni får på hela erat liv? Sen att han är ful. Inte fan är t.ex Bob Dylan och Iron Maiden Och Kiss snygga? Men dom spelar bra musik.

Uhm, dom flesta som lyssnar på honom beter sig faktiskt fjortisaktigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såg i darins gästbok..

fyfan ..

heej Darin idag såg jag deii för fösta gången de va i heroon fett het duu eee!..:ermm: det här är också första gången jag skriver till deii o jag vet inte vad jag ska skriva..:wub:....jag kanske ska till södertälje på söndag..:) dåå ska jag köpa ditt album hann inte idag eller mer liksom hade inte pengar hehe... jag blev besviken när jag fick höra att du inte skulle sjunga så frågade vi varför så sa de att du är eller var förskuld..:( synd men i alla fall haha ja o mina kompisar var nästan en av de första som var där vi väntade typ 3 h o 15 min på deii men de var värt att se deii duuu äääär såå heeeetare på riktigt än vad du är på bilder ... men det är det duu är juu sååå het i blder ocksåå såå tänk hur het du är hehehe..;P.....jag älskaar din lååt Laura o B the one you wanna B..... oooh dom är såååå braaa...jag lovar jaaag kommer döö om jag inte åååker till södertälje oo jag måste ju komma i tid ... igen men det är bra att ha bra platser...jjag mååste köpa ditt album men syns väll däär..:D //Daniela med ett L hahahaha men såå du veet såå kommer jag säkert säga såå när su signerar min skiva..:lol:<3 haha jag har redan gjort en skylt som jag ska ha med meii jag/vi hade emd oss två skultar i dag men du såg nog ite dom jag höll upp en o den andra skulle min kompis ha men hon hadde den aldrig hon dööör verkligen föör dei..:lol: hehe nu ska jag sluta skriva..;P Bye hottie..;D

Vad .. är .. detta ..?

Må denne person avlivas OMGÅENDE!

Jag önskar att jag kunde beskriva min .. min .. UPPRÖRDHET av denna MISSHANDEL av vårt svenska språk!

GAAH!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska du förstöra för darin, därför att dom som lyssnar på hans musik är fjortisar? Fan va bra anledning. Kan ni inte bara ge upp och förknippa Darin med fjortisar?

Fjortisar säger ni - är sånna som röker /super / knullar runt.

Men darins lyssnare är ju 8åringar, och knullar dom? super dom? röker dom?

Nej, så ge faan i förknippa darins fans med fjortisar då? Jävla smartskaft ni alla är.

Ser inget fel på Darin, bara att tjejer gillar han mer än er. Och att han får mer pengar än ni får på hela erat liv? Sen att han är ful. Inte fan är t.ex Bob Dylan och Iron Maiden Och Kiss snygga? Men dom spelar bra musik.

Kolla på hans hemsida! Har man blivit känd och har en egen hemsida med många besökare så bör man vara seriös. Det är precis som om Hultan skulle skrivit på en nyhet : " 6 NYA SUPERCOOLA BILDER PÅ GTA SAN ANDREAS!!! ;D"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej älsklingen :wub: Hur e d me dig då?? Me mig e d bra!! Va på kalas igår och då så hade anna me en cd där du va med på och då ville vi lyssna på dig då bytte my kanal och då så tryckte ja på 2 där du va då drog my ur strömen ja höll på att bli tokig på henne men på slutet då fick vi iaf lyssna på dig äntligen.. ja tryckte örat mot högtalarna för att kunna höra men då missa ja ju va dom sa på sanning och procent men jaja du va ju bättre;) Hehe.. Men du va bääst i Gävle förut i Furuvik.. Kommer du ihåg mig?? JAg va den som hade en vit darin-tish eller så hade jag ett rosa linne som det stog hollywood på.. Och så hade jag kameran i högsta hugg.. En siveraktig digitalkamera.. JA knäppte mins 100 bilder tror ja;) Hehe Men iaf förra veckan då på syslöjden då höll ja på atrt spricka av ilska.. Aså vi lyssna på en cd och sen när d vart du då sprang nästan alla fram för att byta låt.. Då så va det jag anna och my som prosstesera såå Mkt vi Skrek och var såå fruktansvärt förbannad Vi skrek och höll på tills Pia våran syslöjdslärare kom fram och sa till dom att dom skulle byta tillbaka!! ÄNtligen.. Aså jag blir såå förannad Men aså det finns ju självklart låtar som suger dom flesta fast inte dina låtar hehe;) Men man kan väl lyssna eller försöka att inte lyssna... Jaja men vi fick ju iaf lyssna på din låt:D Men har du läst mitt brev det e ett brunt kuver och så sen e det ett grönt kuver inuti med en bild på dig fastklistrad och lila tex där det står att du e bäst och sånt.. Men du kan väl svara det skulle verkligen betyda såå mkt!!

PUSS!! [L] Dig 4ever!!

darin snälla svara på detta brevet jag blir överlysklig jag täker på dig hela tiden spelar ingen roll om jag e 13 år men jag vill dela ett hjärta med dig jag ällskar dig i verkligheter och grattis på första plceringen jag älskqar dje så mycket du e bäääst i världen jag e inte vara din faan utan din kärlek också jag älskar dje i tusen år

Hahaha, kan inte sluta skratta. :ermm:

Redigerad av CurunirOfValinor
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kolla på hans hemsida! Har man blivit känd och har en egen hemsida med många besökare så bör man vara seriös. Det är precis som om Hultan skulle skrivit på en nyhet : " 6 NYA SUPERCOOLA BILDER PÅ GTA SAN ANDREAS!!! ;D"

Fattade nada av det där. Vems hemsida? Darins? Ja, han har en egen hemsida & många besökare. Ja, hultan brukar skriva så på nyheter.

Du kan väl inte dömma deras livstil (Fjortis) för det deras musik (Darin)..?

Gillar inte heller Darin, men att kalla han bög, fjortis & sån't är bara för mycket.

Bög? Nej, han har flickvän. Svårt och vara bög då.

Fjortis? Nej, han spelar MUSIK, bra musik enligt många. Tjejer, javisst. Vi är killar. Vi gillar tuffare stil. Men han spelar musik för tjejer. Inte för er.

Sen, bög..? Fattar fortfarande inte varför ni kallar han bög? Han tjänar mer pengar än er, & får mer flickor än ni någonsin kommer få. (Mer än mig också för den delen.)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fattade nada av det där. Vems hemsida? Darins? Ja, han har en egen hemsida & många besökare. Ja, hultan brukar skriva så på nyheter.

Du kan väl inte dömma deras livstil (Fjortis) för det deras musik (Darin)..?

Gillar inte heller Darin, men att kalla han bög, fjortis & sån't är bara för mycket.

Bög? Nej, han har flickvän. Svårt och vara bög då.

Fjortis? Nej, han spelar MUSIK, bra musik enligt många. Tjejer, javisst. Vi är killar. Vi gillar tuffare stil. Men han spelar musik för tjejer. Inte för er.

Sen, bög..? Fattar fortfarande inte varför ni kallar han bög? Han tjänar mer pengar än er, & får mer flickor än ni någonsin kommer få. (Mer än mig också för den delen.)

Väldigt moget inlägg.

Och det VAR det!

Bra skrivet, älskling.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...