p-c-2 Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 eller, inte ir. eller = rätt ir = fel L = Äll R = Ärr Äll-Ärr, eller. AMEN GUUUUUH BAH AZZÅ. Edit: Men jäkla ordfilter... l r blir eller. L-R Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 eller, inte ir. eller = rätt ir = fel L = Äll R = Ärr Äll-Ärr, eller. AMEN GUUUUUH BAH AZZÅ. Edit: Men jäkla ordfilter... l r blir eller. Tss, jag vet, men jag har sett en del fjortisar skriva ir istället för l-r/eller. Kanske tror dom att l och I är samma sak eller något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Jag är din kompis, som bara ljuger för dig. Jag är kille. Skriv så, då vet han inte om det är sanning, eller om du ljuger. HEHE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Jag är din kompis, som bara ljuger för dig. Jag är kille. Skriv så, då vet han inte om det är sanning, eller om du ljuger. HEHE! azzå guu va listi du e Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 azzå guu va listi du e AzZå JaG vEt, MiN 24ÅriGa PojkV'e'N mEd BiL oCh LägEnhEt oCh väRsta MyCke Alkolohgolen Sa DeT tIll MiG *fniss* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Kopierat från tjejen jag gillar. Lite fjortis. Men hon är snygg och snäll Igår, kl 21:38 (#12 - obesvarat) ********* F13 från Örnsköldsvik i Västernorrlands län okej, skola ä tröökigt - Pössannss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Vrf ville du skriva såm en fjortizzz ??!??? DET E JU Väschtaa TÖNTT-VARNINGEEN !!11!!!!!11!!!!!ETTettETTett!1111!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Gå bara in på Darins hemsida så får du se på fjortis-språk. http://www.darin.se/?sid=article&pid=latest&id=49 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Gå bara in på Darins hemsida så får du se på fjortis-språk. http://www.darin.se/?sid=article&pid=latest&id=49 Darin värsta fjortis! Kopierat från hemsidan: Tjaaaaaa! Just nu är jag i Kungsbacka utanför Göteborg och har precit signat skivan här o sjungit me min lite hesa röst..lite ont i halsen men d går nog över snart ses kanske snart nån annan stans kram/D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Darin värsta fjortis! Kopierat från hemsidan: Ja, AKTA stavningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Ja, AKTA stavningen. Men han är väl för fan ingen novellskrivare? o & eller använder jag också, över msn. Men inte fan är jag fjortis för det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Enjoy http://lunarizer.tapiren.org/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Enjoy http://lunarizer.tapiren.org/ NICE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Enjoy http://lunarizer.tapiren.org/ Sög egentligen, den måste ju byta ut "Vad gör du" till "VAh göRZzzzz daah? )" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Imorgon ska jag spela hockey, eller ja, jag och en kompis ska åka allmänheten. Fast sen på kvällen är det träning. till: IMOrGON ZKa Ja zpelA HOkKeY, eller jA, Ja och En KOMpiz ZkA åka aLlmänHEten... *LER* FAZt ZeN På kVälLen e dE tRäNinG... *kjamar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Enjoy http://lunarizer.tapiren.org/ Töhöh, skriv in en mening, kopiera resultatet och lunarizera det igen, och igen och igen... Det blir bara värre och värre.. Sedan så sriver inte fjortisar med stora och små bokstäver i allt de säger. Det gäller bara namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Men han är väl för fan ingen novellskrivare? o & eller använder jag också, över msn. Men inte fan är jag fjortis för det? Jodå, visst är du en 14is. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Jodå, visst är du en 14is. Klart jag är, snyggingen min. Men du är ännu mer fjortis som har sex med en. (Syns ikväll.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Såg i darins gästbok.. fyfan .. heej Darin idag såg jag deii för fösta gången de va i heroon fett het duu eee!.. det här är också första gången jag skriver till deii o jag vet inte vad jag ska skriva......jag kanske ska till södertälje på söndag.. dåå ska jag köpa ditt album hann inte idag eller mer liksom hade inte pengar hehe... jag blev besviken när jag fick höra att du inte skulle sjunga så frågade vi varför så sa de att du är eller var förskuld.. synd men i alla fall haha ja o mina kompisar var nästan en av de första som var där vi väntade typ 3 h o 15 min på deii men de var värt att se deii duuu äääär såå heeeetare på riktigt än vad du är på bilder ... men det är det duu är juu sååå het i blder ocksåå såå tänk hur het du är hehehe.......jag älskaar din lååt Laura o B the one you wanna B..... oooh dom är såååå braaa...jag lovar jaaag kommer döö om jag inte åååker till södertälje oo jag måste ju komma i tid ... igen men det är bra att ha bra platser...jjag mååste köpa ditt album men syns väll däär.. //Daniela med ett L hahahaha men såå du veet såå kommer jag säkert säga såå när su signerar min skiva..<3 haha jag har redan gjort en skylt som jag ska ha med meii jag/vi hade emd oss två skultar i dag men du såg nog ite dom jag höll upp en o den andra skulle min kompis ha men hon hadde den aldrig hon dööör verkligen föör dei.. hehe nu ska jag sluta skriva.. Bye hottie..;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 (redigerad) Såg i darins gästbok.. fyfan .. heej Darin idag såg jag deii för fösta gången de va i heroon fett het duu eee!.. det här är också första gången jag skriver till deii o jag vet inte vad jag ska skriva......jag kanske ska till södertälje på söndag.. dåå ska jag köpa ditt album hann inte idag eller mer liksom hade inte pengar hehe... jag blev besviken när jag fick höra att du inte skulle sjunga så frågade vi varför så sa de att du är eller var förskuld.. synd men i alla fall haha ja o mina kompisar var nästan en av de första som var där vi väntade typ 3 h o 15 min på deii men de var värt att se deii duuu äääär såå heeeetare på riktigt än vad du är på bilder ... men det är det duu är juu sååå het i blder ocksåå såå tänk hur het du är hehehe.......jag älskaar din lååt Laura o B the one you wanna B..... oooh dom är såååå braaa...jag lovar jaaag kommer döö om jag inte åååker till södertälje oo jag måste ju komma i tid ... igen men det är bra att ha bra platser...jjag mååste köpa ditt album men syns väll däär.. //Daniela med ett L hahahaha men såå du veet såå kommer jag säkert säga såå när su signerar min skiva..<3 haha jag har redan gjort en skylt som jag ska ha med meii jag/vi hade emd oss två skultar i dag men du såg nog ite dom jag höll upp en o den andra skulle min kompis ha men hon hadde den aldrig hon dööör verkligen föör dei.. hehe nu ska jag sluta skriva.. Bye hottie..;D Oh my god.. ! Vad är det där för 12årig liten fjolla som inte har annat för sig än att upprepa samma saker 4 gånger och skriva som en kratta. Jävla fjortis. Skoja inte, kolla vad många GB inlägg han har. :S Redigerad 5 oktober, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts