Corleone Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Bara för att dom förenklar skrivspråket vältigt mkt behöver dom inte stava fel på sånna saker. Du är ganska dålig tycker jag, du behöver öva mer Då får jag ta o öva mer då!!!111! jag ska äga alla på att skriva som fjortizzar asså. i love u DARIN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 (redigerad) Öva på fjortizspråk?? Mamma i telefon: "Jo hej jag vill anmäla min 14åriga dotter till den här "Fjortiz-kurzen". Har jag kommit rätt?" Redigerad 4 oktober, 2005 av Reefer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Asså, slutaa, du är så jävla taskii mot mig helatiden, sen så stavar du fel på väldit också. du vet iaf inte vet jag e så jag e inte rädd för dejj. hahahahahahahahahaha :D:D::D:D:D:D:D::D:D:D:D:O:O:O:O:O:O:O:@@@@ Var Corleone jag quotade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Asså, slutaa, du är så jävla taskii mot mig helatiden, sen så stavar du fel på väldit också. du vet iaf inte vet jag e så jag e inte rädd för dejj. hahahahahahahahahaha :D:D::D:D:D:D:D::D:D:D:D:O:O:O:O:O:O:O:@@@@ Gör tvärtom vad man ska som är "inte fjortis" på SlewMe's fjortistest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Var Corleone jag quotade Jag vet, och då tyckte jag att det var ett perfekt tillfälle att quota dig eftersom att han ville se hur en fjortis skrev. Ber om ursäkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 (redigerad) . Jag bah hejzan å hon bah tjo å sen jag ba görz å hon bah inget å då bah loggade hon lixzom ut från msn å då blev jag bah jätte lezzen men då logga jag lixzoom in på lunar kjaaaaaaaaamiiiiiiz Redigerad 4 oktober, 2005 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Gör jag nog också, brukar inte palla använda stora bokstäver på msn, gör det bara ibland. Edit: Inget jag kommer bry mig om att ändra på. Samma här, brukar även skriva förkortningar. Men det är bara på msn inte på forum ock liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 . Jag bah hejzan å hon bah tjo å sen jag ba görz å hon bah inget å då bah loggade hon lixzom ut från msn å då blev jag bah jätte lezzen men då logga jag lixzoom in på lunar kjaaaaaaaaamiiiiiiz Duktigt, men du glömde en viktig detalj. Inget "g" i slutet på "jag". VG- för dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Duktigt, men du glömde en viktig detalj. Inget "g" i slutet på "jag". VG- för dig. Mkt riktigt. överkurs är att även byta ut "g" i slutet mot "h".... "jah" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Använd jobbiga förkortningar i varenda mening, och använd en massa smileys, smileybokstäver och smileyord tycks vara ganska populärt nu för tiden. d=det ngt=något sj=själv mkt=mycket eller=eller ir=eller och glöm inte att använda Z. Har en klasskompis som brukar skriva på detta sätt hela tiden. Svinjobbigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 (redigerad) eller=eller W00t? Eller var inget föressten l.r blir ändrat till eller märkte jag nu Redigerad 4 oktober, 2005 av Bullet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 .azzå tyyp såher tyyyyyyyyp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 .azzå tyyp såher tyyyyyyyyp Haha det måste ha varit den sämsta idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 .azzå tyyp såher tyyyyyyyyp Haha, smäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 (redigerad) Azzå ?!?!?! Lixxom? De e ju lätt att stava som en FJorTiZZ:P:P * FNIZZZZ* Ska göra läxan:P nu lixom hejdå SeZ... PuZzzZzZz Redigerad 4 oktober, 2005 av Crille_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 (redigerad) Vänta nu?!... Asså måste väll ändå alla använda? istället för Alltså... Kanske inte alltid men asså... Nån gång... Se På msn kan du åsså avanda handwritter och goera en mazza zhjmajlizh om du vill.... Redigerad 4 oktober, 2005 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Om ni ska prata via msn så borde du ha en stil som ser "handskriven" ut, och gärna rosa färg. *KjAmIsAj* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Jag tycker de flesta överdriver rätt rejält. Ska du vara trovärdig ska du skriva lite mindre överdrivet. Hejj killen va gör du ida dah? haha oki nee inge spec, sj? ja ska på träning senare ida fotboll Där har du några vanliga meningar som fjortistjejer skriver i msn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 De använder mycket punkter vissa också: aha..nice...ja ska dra te stan imorrn..vill du hänga me? ska köpa ett par nya brallor..nåra skitfina..ja såg dom på hm i lördas...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 (redigerad) d=det ngt=något sj=själv mkt=mycket eller=eller ir=eller eller, inte ir. eller = rätt ir = fel L = Äll R = Ärr Äll-Ärr, eller. AMEN GUUUUUH BAH AZZÅ. Edit: Men jäkla ordfilter... l r blir eller. Redigerad 4 oktober, 2005 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts