Mateu Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Hej! ska lura en kille på nån sajt (en kompis) och då ska jag skriva som en tjej, en fjortis, nå bra tips hur de skriver? (Ändast seriösa svar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 (redigerad) "Hejzan Svejzan!1" "Vad gö du dåe?" "Tihihihiifi" "Kjamizzzar" "Pözz" osv.. Du fattar nog.. Edit: Är denna topic verkligen tillåten? Redigerad 4 oktober, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 (redigerad) Haha mateu är på hugget igen kör lite research själv. gå in på lunar och leta upp lite 12-15åringar och tjuvläs deras gästböcker. där lär du få mkt tips om hur dom kommunicerar Redigerad 4 oktober, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Meh!! azzå!!..... Vet inte du det ir??..... efter att ha snakkat med flera på msn o så har ja lärt mig en del! Kolla osso på lunar! =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Hur kan man få seriösa svar när man ställer en sån fråga? http://sv.wikipedia.org/wiki/Lunarslang Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 1. Inga stora bokstäver. (förutom om dom är arga) 2. Dumma förkortningar som t ex: e (är), de/d (det). Du förstår säkert poängen. 3. Använder inte Dig, Mig utan mejj och dejj. 4. Använder inte oftast "ck" utan "kk" (inte knullkompis!) 5. När dom skrivit med stora bokstäver så ska man ha mer än 3 utropstecken, inte för mycket heller, då kanske dom bryter sina fina naglar efter alla tryckningar på "1". 6. Misshandla det svenska språket lite allmänt också! "hejj! läget o så?? ja e jätteglad ida fö att ja ska köpa nya skor!! *jätte glad!!*" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mateu Skrivet 4 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Tack för svar:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 (redigerad) 'Ändast' tycker jag var en bra start. Fortsätt så. Redigerad 4 oktober, 2005 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 'Ändast' tycker jag var en bra start. Fortsätt så. Haha . Nej men seriöst mateu, alla tjejer som är 13 - 15 behöver inte skriva med fjortisstil, du kan väl skriva som vanligt eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 (redigerad) 1. Inga stora bokstäver. (förutom om dom är arga) 2. Dumma förkortningar som t ex: e (är), de/d (det). Du förstår säkert poängen. 3. Använder inte Dig, Mig utan mejj och dejj. 4. Använder inte oftast "ck" utan "kk" (inte knullkompis!) 5. När dom skrivit med stora bokstäver så ska man ha mer än 3 utropstecken, inte för mycket heller, då kanske dom bryter sina fina naglar efter alla tryckningar på "1". 6. Misshandla det svenska språket lite allmänt också! "hejj! läget o så?? ja e jätteglad ida fö att ja ska köpa nya skor!! *jätte glad!!*" Jag bryter faktiskt mot första reglen när jag chattar på msn. Ska försöka ändra på det. Redigerad 4 oktober, 2005 av Yukiz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 (redigerad) Jag bryter faktiskt mot första reglen när jag chattar på msn. Ska försöka ändra på det. Gör jag nog också, brukar inte palla använda stora bokstäver på msn, gör det bara ibland. Edit: Inget jag kommer bry mig om att ändra på. Redigerad 4 oktober, 2005 av Hew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Hej! ska lura en kille på nån sajt (en kompis) och då ska jag skriva som en tjej, en fjortis, nå bra tips hur de skriver? (Ändast seriösa svar) Jäklarns lurig du är =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ando Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 # brb (be right back) # bbl (be back later) Que? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Fråga vad dom gör genom att säga "vg?", och ha massa smilies. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Fjortisar kan väll skriva vanligt? Det är inte texten som uttrycker en fjortis... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Fjortisar kan väll skriva vanligt? Det är inte texten som uttrycker en fjortis... Jo Tips: dd = du då, sj = själv, oxå = också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Asså ! d kan inte va så svåt att skriva som fjortizzar.! de e de änklate såm fins. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 (redigerad) änklate såm fins. Bara för att dom förenklar skrivspråket väldigt mkt behöver dom inte stava fel på sånna saker. Du är ganska dålig tycker jag, du behöver öva mer Redigerad 4 oktober, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Bara för att dom förenklar skrivspråket vältigt mkt behövder dom inte stava fel på sånna saker. Du är ganska dålig tycker jag, du behöver öva mer Sm typ så he asså? lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Bara för att dom förenklar skrivspråket vältigt mkt behöver dom inte stava fel på sånna saker. Du är ganska dålig tycker jag, du behöver öva mer Asså, slutaa, du är så jävla taskii mot mig helatiden, sen så stavar du fel på väldit också. du vet iaf inte vet jag e så jag e inte rädd för dejj. hahahahahahahahahaha :D:D::D:D:D:D::D:D:D:O:O:O:O:O:O:O:@@@@ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts