^MeTaNoLiC^ Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 (redigerad) Fujitsu Siemens trådlösa grejjer hatar dom ihoptryckta tangenterna det ger å andra sidan plats för en okapad musmatta.. Redigerad 7 oktober, 2005 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Likadant tangentbord som metanolic & en IE 4.0 som rullar på en CorePad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Köpte nytt tangentbord idag.. eh.. om nån undrade Det blev ett Logitech Ultra-X Flat Usb. Mest för att namnet var så jäkla fånigt! Hehe nej med det är skönt, fast hoppas att tangenterna mjukas upp en aning. Musen är en Razer DB på eXact Mat. http://www.presence-pc.com/images/dossiers/duel_mxdb/db_2.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 17 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Någon mer än jag som ska köpa en Razer Copperhead mus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Någon mer än jag som ska köpa en Razer Copperhead mus? Inte jag iallafall, håller mig till Logitech. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 (redigerad) Razer Diamondback Magma och något tråkigt, vitt tangentbord som är 4-5 år gammalt. Bra att vi ska byta ut det snart. Redigerad 17 oktober, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Mus: Microsoft IntelliMouse 3.0 Explorer T-bord: Logitech Internet Pro - Black Edition Musmatta: Steelpad 4D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Dell Standard tangentbord och Microsoft Wireless optical mouse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 (redigerad) Köpte nytt tangentbord idag.. eh.. om nån undrade Det blev ett Logitech Ultra-X Flat Usb. Mest för att namnet var så jäkla fånigt! Hehe nej med det är skönt, fast hoppas att tangenterna mjukas upp en aning. dbild* Musen är en Razer DB på eXact Mat. *bild* Good shit maan Edit: T-Bordet blir så jävla skönt när man vänjer sig. Redigerad 17 oktober, 2005 av MR_Lene Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts