T-Ryder Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Det var en tråd om headset så då kan det likaväl vara en om möss/tangentbord Vad andvänder ni för mus och tangentbord? Just nu andvänder jag en helt vanlig trådlös compq mus och ett vanligt kasst tangentbord. Men när jag får min nya dator ska jag nog köpa en Razer Copperhead Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Dessa: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Mus: Razer DB Matta: Razer eXact Mat Tangentbord: Vettifan, men det är blått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Mus: logitech MX510 Matta:Steelpad S&S Tangenbord:Dell RT7D20 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Razer DB och ett Dell tangentbord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Tangentbord: Multimediatangentbord från Fujitsu-Siemens Mus: Logitech MX510 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 (redigerad) Använder musen, tangentbordet och även skärmen som följde med min gamla dator. Det är samma grejer som syns på den här bilden. Musen har både kula och sladd vilket passar mig perfekt eftersom jag inte gillar optiska möss. Jag vill ha lite dragmotstånd när jag flyttar runt musen och därför föredrar jag gamla hederliga kulmöss. Edit: Närbild på musen (Det står Packard Bell på den men det är Logitech som har tillverkat den). Redigerad 4 oktober, 2005 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Mus: Logitech Pilot Wheel PS/2 Tagentbord: Ett Fujitu Siemens-bord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Nån HP standard skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Dessa: Whoo det lyser ju.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Tangentbord: Nå billigt skit för typ 100:- Mus: Ms explorer 3.0 Matta: func surface 1030 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Tangentbordet är nå logitech-skräp jag fick med förra datorn men de duger, musen IE 3.0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Musen har både kula och sladd vilket passar mig perfekt eftersom jag inte gillar optiska möss. Jag vill ha lite dragmotstånd när jag flyttar runt musen och därför föredrar jag gamla hederliga kulmöss. W0rd! Har en Logitech Pilot Wheel nåt, och tangentbordet är ett Dell-bord. Funkar prima. Musmattan är en jag vann på Forumet.nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Vette f*n... Det står Num lock nånstans .... Näe men... vet faktiskt inte vad det är för tangentbord... Samsung nånting tror jag... o en Logitech mus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 (redigerad) Digital Tangentbord och Labtecmus, har även andra saker på andra datorer, men de är vad jag har i skrivande stund. Inget über 1337 haxxor hightech men det fungerar för mina behov, har liknande saker p å andra datorer också. Redigerad 4 oktober, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 (redigerad) Compaq Keyboard och mus, det är typ helt samma som den helt vanliga som MS gör, men en aning äldre modell. Ett flertal knappar är dock ur funktion Redigerad 4 oktober, 2005 av Scotty Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Mitt --->>http://hacked.free-bsd.org/upload/bilder/Tangentbord.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Tror jag har Logitech på både tangentbord och (laser)mus hos far min, och någon skitig musmatta. Fick detta till datorn och det har aldrig strulat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Mus: Logitech Tangentbord: Logitech Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Har inte en suck om va ja har för mus men tangentbordet e microsoft Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts