Hummler Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Tjena, jag har fel med en av mina cdrom enheter, den vill inte gå ut när jag trycker ut den. Hur kan jag göra för att fixa detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Tjena, jag har fel med en av mina cdrom enheter, den vill inte gå ut när jag trycker ut den. Hur kan jag göra för att fixa detta? Pröva att gå in på den här datorn. Sen höger klickar du på cd-rom spelaren som inte vill ut. Tryck på mata ut. Om inte detta fungerar så vet jag inte hur du skall gå till väga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Köp en ny CD Rom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Det brukar oftast sitta ett litet litet hål på framsidan så om du sticker in något som passar in där och skruvar så får du upp luckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts