Azore Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Vad man nu ska ha 10k skott till? Kan vara bra att ha, det skjuter man lätt slut på, speciellt med M4:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Kan vara bra att ha, det skjuter man lätt slut på, speciellt med M4:an Eller minigun fast det går inte att köpa skott till den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Kan vara bra att ha, det skjuter man lätt slut på, speciellt med M4:an Jag nöjer mig med några hundra jag, sen är det ju bara att köpa nya om det är så att det behövs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Jag nöjer mig med några hundra jag, sen är det ju bara att köpa nya om det är så att det behövs. Tänk om du är mitt uppe i en strid och det tar slut då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Tänk om du är mitt uppe i en strid och det tar slut då ? Då tar man knytnävarna...Vad annars? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts