Kane Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Vet någon om man kan få bort vapnen som man har på något sätt? Jag vill få bort knogjärnet, för det är så tråkigt att slåss med det, och så är det fult och klumpigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Bli arrested eller wasted. Ibland försvinner mina vapen då, tror jag, brukar alltid loada. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
helmer Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Men man vill ju inte bli av med sina andra vapen. Jag har tex 10 000 skott till M4 (colt) som jag förlorade när snuten tog mig. Jag köpte samma mängd men det kostade runt en miljon. Så man vill ju inte förlora vapen hur som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Minns när snuten tog mig och jag råkade spara. Hade minst 15000 i M4 och en massa i i stort sett alla vapen. Fan va glad jag va då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
helmer Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Mm. Sånt svider! Jag hade även "fullt" i uzin också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 4 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Men... haha! Förlorar ni era vapen när vi blir waster eller busted? Då har ni inte klarat spelet då... För man kan nämligen fixa en flickvän som fixar så att man aldrig förlorar en vapen eller några pengar alls! Men vet ni inget annat sätt så att man kan bli av med knogjärnen?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Det går inte att bli av med det om man har flickvännen som gör att man får behålla alla sina vapen. Möjligtvis om du dödar henne, men ja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Men... haha! Förlorar ni era vapen när vi blir waster eller busted? Då har ni inte klarat spelet då... För man kan nämligen fixa en flickvän som fixar så att man aldrig förlorar en vapen eller några pengar alls! Men vet ni inget annat sätt så att man kan bli av med knogjärnen?! Jodu. tyvärr är hon död! Fick lite ryck en gång, men jag ångrar det redan hårt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Jag tycker bara det är soft om det finns nått att spendera pengar på, har köpt alla fastigheter men har ändå miljoner, känns ovärt att va så rik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Jodu. tyvärr är hon död! Fick lite ryck en gång, men jag ångrar det redan hårt!!! Har dödat henne som står vid Ammu-nation också, dessutom alla 3 gånger som jag klarat spelet :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 5 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Varför dödar ni era flickvänner hela tiden? Jag har aldrig ens tänkt på att göra det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Varför dödar ni era flickvänner hela tiden? Jag har aldrig ens tänkt på att göra det... För att slippa deras tjat om dejting Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Fösta gången jag spelade san andreas, så skulle jag dejta flickvännen sen fattade jag inte hur man gjorde för att käka, så jag slog till henne då sprang hon i väg ut på gatan och blev överkörd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Hha. hon vid ammunation i blueberry har ja döda typ 10 gånger. dödar henne alltid .. hon spawnas igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Hha. hon vid ammunation i blueberry har ja döda typ 10 gånger. dödar henne alltid .. hon spawnas igen Spawnas hon? Det ska hon ju inte göra, hon ska försvinna för gott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Dom kommer igen om man inte har dom som flickvänner. Jag brukade döda hon i bilskolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Dom kommer igen om man inte har dom som flickvänner. Jag brukade döda hon i bilskolan. Okej, har aldrig tänkt på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Dom kommer igen om man inte har dom som flickvänner. Jag brukade döda hon i bilskolan. Så blev det inte för mig, dödade henne i bilskolan första gången jag spelade i san fierro och såg henne i bilskolan. Hon kom då inte tillbaka för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Så blev det inte för mig, dödade henne i bilskolan första gången jag spelade i san fierro och såg henne i bilskolan. Hon kom då inte tillbaka för mig. Brukar komma tillbaks men kanske för att hon nästan aldrig är där ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Men man vill ju inte bli av med sina andra vapen. Jag har tex 10 000 skott till M4 (colt) som jag förlorade när snuten tog mig. Jag köpte samma mängd men det kostade runt en miljon. Så man vill ju inte förlora vapen hur som helst. Vad man nu ska ha 10k skott till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts