Gäst Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 (redigerad) Allt har löst sig!' *Moderator Låser Snart* Redigerad 4 oktober, 2005 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 JAg vet att det finns en CS topic men jag har PCW om 45 minuter och ingen tittar där ändå Alltså: Jag ska connecta till en server, Men den stannar alltid vid Precaching Resources Och jag har ingen aning om vad felet är...Och Ja, Jag har sökt, Både här och på Google Startat om steam? Startat om datorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Startat om steam? Startat om datorn? 1:Ja 2:Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Provat och reinstalla CS ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Jopp, Har installerat om Steam med, Det slutade med att jag fick springa ner till ett IT-Cafe för att kunna köra...Men fortsätt ge tips för, It Cafe, Bra, Hemma bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BillyW Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Du skulle nog ha dött om du missade en pcw. Rösta mot censur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Du skulle nog ha dött om du missade en pcw. Rösta mot censur. Jag fattade inte ett skvatt, Och nej jag dör inte om jag missar en PCW, Men laget är väl lite fattigt utan lagledaren? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts