GiZmo Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 (redigerad) Har ett par http://www.sennheiser.se/bilder/sennheiser/Produkter%20Sennheiser/HD%202020301948409007352_1.jpg Använder bara på bussen och i skolan.. Ofta då allltså Redigerad 4 oktober, 2005 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Sony MDR-V300 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 (redigerad) Vet ni vart man hittar Koss SB45 billigat? Jag behöver verkligen ett nytt headset. /r Datorbutiken.com hade för 295kr. Är det billigaste tro man hittar på nätet? Redigerad 4 oktober, 2005 av Mr.Dumbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Har ett par grado sr-125 för 2000:-. Typ jävligt bra lurar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Ööhuu! Vad använder ni för hörlurar\snäckor? Själv använder jag Koss Porta Pro, skitsköna med mycket bra ljud.. Nästan alla min kompisar har garvat när dom sett dom, men efter ha lyssnat har dom frågat var jag köpte dom Bild: Bästa lurarna! =) ser lite 80-tal ut men dom e helt enkelt bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Bästa lurarna! =) ser lite 80-tal ut men dom e helt enkelt bäst! Dom är bra, men mina är bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 (redigerad) Sonys MDR-G52, kunde inte hitta dem på Sonys sidor, men den här är iaf till utseende exakt lika. Så har jag typ 5 av de små modellerna som alla har något fel. Redigerad 4 oktober, 2005 av Scotty Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Dessa Koss URS-29 Råkade faktiskt pajja dom i skrivande stund, lyckades laga med stripes http://www.cyberphoto.se/bilder/UR29.jpeg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Dom är bra, men mina är bättre Hahah vad harru får nårra då? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Hahah vad harru får nårra då? =) Grado sr-125 kan försäkra dig om att dom är bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Grado sr-125 kan försäkra dig om att dom är bättre. Känner till dom =) Yeah, men om vi snackar prisklass så hade jag köpt koss porta pro Dina e grymma, men för dyra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Har ett par gamla Sony, små och plastiga... Dessutom har "muddarna" som ska sitta vid öronen ramlat av... De är bara liiite obekväma men jag älskar dem ändå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Känner till dom =) Yeah, men om vi snackar prisklass så hade jag köpt koss porta pro Dina e grymma, men för dyra Fick dom för 500:- av storebror när han köpte grado rs1. Först tänkte jag köpa porta pro men så sa han att jag fick köpa dom för 500, vilket jag tycker är helt okej =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 http://pics.eternity.cz/SN_logo/philips_sbc-hp250.jpg 6m lång helvetes sladd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 I second that. I have them too. Tripple that! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 KOSS SB/45 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 KOSS SB/45 Welcome to the club. (4 än så länge. Klar "ledning") Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Welcome to the club. (4 än så länge. Klar "ledning") There's a reason for that Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Till iPoden har jag dom som följde med, fast den ena är sprängd, men man får nya på garantin, så det blir väl nya snart. Dom är inte så bra, men jag har dom bara på bussen och på lektioner, och då är det så mycket störande ljud runt om kring ändå, så jag behöver inga super-duper-lurar. Men hemma ska jag skaffa ett par monitor-lurar (har inget med datorskärmar att göra), men det har inte blivit av än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 http://www.ecat.sony.co.jp/products/picture/MDR-XD100.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts