Liquid_Ice Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Koss SB45! Det bästa headsetet jag någonsin haft! Samma här, det kommer dröja länge innan jag byter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Inga.... Hade råd med hela högtalare så ... Näe men allvarligt talat så har jag inga hörlurar.. Känns inte rätt bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 http://helgo.net/foppe/img/hd-200.jpg Ursäkta en stor bild...fast dom är så mäktiga. Även ett par iPoddare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 (redigerad) Philips SBC HP1000 händer iofs inte så ofta att jag använder dom, är för lat för att plocka fram dem ur den fina lådan *edit bah, jag kan också visa bild http://image.www.rakuten.co.jp/wagamachi/img10231181516.jpeg Redigerad 3 oktober, 2005 av BigBear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Plantronics Audio .90 De brukar inte hålla så jättlelänge för mig, så detta är mina 3:e par Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Kör just nu på Koss The Plug till datorn och mp3/mobilen.. när pengarna infinner sig så blir det ett par cosonic theathre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Ett par från Sangha...Funkar bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Headset DeLuxe Ett ordentligt headset för den som kräver lite mer. Stora och kraftiga hörlurar som ger en bra passform och kondensatormikrofon som tål de tyngsta vrålen. Allt som behövs för en helkväll framför datorn med Quake, Counter Strike etc. 40 mm drivsteg. Frekvensomfång 20-20000 Hz. Impedans 32 Ohm. 2 m lång kabel med volymkontroll. Vikt 185 g. Ansluts via 3,5 mm stereoplugg. http://www.teknikmagasinet.se/prod/mellan_bild/480029.jpg Jag har ett par såna till min dator! Men jag brukar inte orka koppla in dem! Plus att jag har ett konstigt ljudkort nu där de inte passar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 (redigerad) Använder inte hörlura så ofta, men hittade ett par Philips HS900 ganska billigt för nått år sen. De funkar tillfredsställande. Redigerad 3 oktober, 2005 av beat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Jag har ett par: Mega sound blaster MFUCKING sound 9XZ. Nej, men jag har nog en sony... Ja, EN. Och sedan har jag ett par sony till minidiscen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Till datorn använder jag ett par Panasonic el. mina underbara DJ-lurar tillverkade av Sennheiser. Till iPoden är det Apple's 'In Ear-Plug' som gäller, varvat med de stora Panasonicarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Koss SB45! Det bästa headsetet jag någonsin haft! I second that. I have them too. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Jag har ett par total ruttna Sony-hörlurar som jag köpte på rusta för 99kr. Och ett Trust-headset som är ganska bra men man får ont i öronen efter ett tag med dom. Jag måste ha ett par nya hörlurar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 En hammagjord grej, är ganska oskön, och så är det bara ett kasst ljud i den ena luren, men den får duga några år till ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Just nu har jag vanliga fula kassa sprängda snäckor.... ska köpa riktiga lurar snart... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 KOSS SB/45 Riktigt nöjd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Jag får väl passa på att fråga vilka lurar ni kan rekomendera för ca: 200:- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Har ett par Koss SB/45 för spel och sånt. Samma här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Jag får väl passa på att fråga vilka lurar ni kan rekomendera för ca: 200:- Porta Pro är förmodligen dom mest prisvärda lurarna. 289:- på Webhallen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Koss SB45, funkar jättebra, och de är sköna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts