Ace Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Ööhuu! Vad använder ni för hörlurar\snäckor? Själv använder jag Koss Porta Pro, skitsköna med mycket bra ljud.. Nästan alla min kompisar har garvat när dom sett dom, men efter ha lyssnat har dom frågat var jag köpte dom Bild: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Headset eller de man lyssnar på musik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 3 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Headset eller de man lyssnar på musik? Välj själv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 (redigerad) Sennheiser HD 595. 1300 på NetOnNet. Edititity: Bild på mina 'rå. Redigerad 4 oktober, 2005 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Ett sådant här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Har JVC Högtalare. Hade ett par hörlurar tidigare vet inte vad det var för märke, men de var inte så sköna, så dem är slängda nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Använder vanliga stereon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Vad använder ni för hörlurar\snäckor? .inga.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Ingen som helst aning, men det är svart Står Cosonic på heatsettet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Headset-Plantronics audio 40. Hörlurar till mp3 t ex- Creatives skit fattiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Har ett par Koss SB/45 för spel och sånt. Till min mp3-spelare hade jag förut ett par störsköna Philips, men gummiplupparna har lossnat så jag använder dom som följde med spelaren nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 4 olika till datorn och 2 olika till MP3-spelaren. Tror att ett av dom är panasonic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 SONY Dynamic Stereo Headphones MDR-V150 R... ... RESPEKT!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Headset DeLuxe Ett ordentligt headset för den som kräver lite mer. Stora och kraftiga hörlurar som ger en bra passform och kondensatormikrofon som tål de tyngsta vrålen. Allt som behövs för en helkväll framför datorn med Quake, Counter Strike etc. 40 mm drivsteg. Frekvensomfång 20-20000 Hz. Impedans 32 Ohm. 2 m lång kabel med volymkontroll. Vikt 185 g. Ansluts via 3,5 mm stereoplugg. http://www.teknikmagasinet.se/prod/mellan_bild/480029.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 4 olika till datorn och 2 olika till MP3-spelaren. Tror att ett av dom är panasonic. Damn. stör mig på din sign. ser ut som ryder i mitten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Koss SB45! Det bästa headsetet jag någonsin haft! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Vet inte, ett par kassa ialafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Inget.. högtalarna.. onödigt o ja hörlurar då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Damn. stör mig på din sign. ser ut som ryder i mitten Haha Rockstar har medvetet gjort Ryder lik Eazy-E om du inte visste det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Kör också Koss Porta Pro till mp3-spelaren. Till datorn har jag Cosonic MDR CD850, ja det smeker . Så har jag ett par Sony-lurar och ett antal iPod-snäckor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts