figge11 Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Någon som vet vad det är för bomber som man slänger ut ur Hydran när man trycker på "second fire knappen" Skaddar den något eller. Jag har försökt att träffa folk och bil men jag märker inte vad som händer? Någon som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Det är lampor Tror jag:p Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Jag skulle ochså tro det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flamman Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Det är någon sorts lampa, som Darkwolf och Tossie säger, den släpps nog främst för att lysa upp mörka ställen, eller visa att "här är det nåt" eller så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Det är en sak som avleder värmesökande missiler... Ser man en röd liten sak på kartan bakom en så är det en missil, och man bör släppa en "lampa". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Aha..... har alltid rollat mig bort dem:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Det är "countermeasures". En sorts fackla som skjuts från planet för att locka bort inkommande värmesökande missiler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Precis men det heter FLARE tror jag. som då avleder Missilerna som jagar dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts