Arvid Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Har haft SA (PC-versionen) sedan releasedagen men har inte orkat/hunnit installera det förrän idag så nu när det är sagt behöver ni inte undra varför jag ställer sånna här noob-frågor. 1. Jag har inget sikte på vapnen?! Tydligen kan man sikta med höger musknapp och då ser jag gröna pilar ovanför dem jag siktar på (påminner om auto-aim på PS2 (ska det verkligen vara så här i PC-versionen?)) men hur gör jag för att få det vanliga siktet som i GTA3 och VC? 2. När jag backar vänder sig CJ med ansiktet mot skärmen. Går det inte att få honom att backa normalt med ryggen mot skärmen? Det känns som att jag har nåt PS2-läge aktiverat, men det kanske ska vara så, vad vet jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Varför har du inte installerat tidigare? Nej man kan inte ha sådant sikte som i de tidigare GTA spelen. Och nej det går inte ändra så att han backar med ryggen sådär. Tyckte det var oskönt i början men nu tycker jag det är skönare än VC och 3:an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 3 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Varför har du inte installerat tidigare? Skrev ju det... Men tack för svaret, jag började nästan tro att det var nåt fel på mitt spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Skrev ju det... Men tack för svaret, jag började nästan tro att det var nåt fel på mitt spel. Okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Jag tyckte också att det var lite små jobbigt i början, men när man är van så är det bättre än i 3:an och VC som sagt. Man styr ju kameran med musen. (Både inne i bilar och utanför) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 2. När jag backar vänder sig CJ med ansiktet mot skärmen. Går det inte att få honom att backa normalt med ryggen mot skärmen? Sikta medan du backar så går det finfint! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 1. Jag har inget sikte på vapnen?! Tydligen kan man sikta med höger musknapp och då ser jag gröna pilar ovanför dem jag siktar på (påminner om auto-aim på PS2 (ska det verkligen vara så här i PC-versionen?)) men hur gör jag för att få det vanliga siktet som i GTA3 och VC? Det ska vara så, men det går att åtgärda med en mod. http://www.gtagaming.com/pafiledb.php?action=file&id=1006 Önskar dig en trevlig speltid med San Andreas. Härligt spel. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts