Lancelot Skrivet 19 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 hur gör man när man ska spela med botar...har nstallerat men vet nte hur man gör..... kan nån säga hur man gör?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esperanto Skrivet 19 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 Gå in på LAN game och starta där ett spel så kommer bottarna att funka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lancelot Skrivet 19 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 måste man inte typ ställa in dom och vilka lag dom e med och sånt?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 19 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 måste man inte typ ställa in dom och vilka lag dom e med och sånt?? nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 19 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 Så här gör man... 1. Först laddar du ner det instalerar det 2. Sen kommer det en ny icon som du ska gå in på (du får inte gå in på den vanliga) 3. Sen går du in på lan väljer bana etc 4. Sen när du är ine så trycker du på Jag tror att det är 0 eller dom anndra åt höger 5. kan du välja maser med saker tex smarthet,villka vapen dom ska BARA ha, du kan välja åt dom villket lag. du kan chatta med dom och ju mer du har dödat ju mer lyder dom dig. Men det beror på villket bot program du har realbot är en av dom bästa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 19 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 (redigerad) Jag har laddat ner pod boten nu och instalerat den men inte funkar den!! Jag tar lan game och när jag är inne i spelet trycker jag 0 men det kommer inga gubbar!! Redigerad 19 januari, 2003 av Karatemorfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 det är inte 0 man ska trycka på utan [`] två steg till höger om 0.... fast botarna ska funka utan att man trycker nån stans... fast du måste ha waypoints till botarna... så du kan bara spela orginalbanorna... altså inte nån bana som du har laddat hem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 19 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 (redigerad) du kan ju börja med att gå in på consolen ½ knappen (standard) och sen skriva in addbot då lägger du till en spelare och sen kan du skriva in kickbot + namnet för att ta bort föressten så är bot menun på h så är det för mig iallafall Redigerad 23 januari, 2003 av walen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lancelot Skrivet 19 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 man kan väl ha vilken version av cs som helst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 19 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 jepp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lancelot Skrivet 19 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 :lol: OK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 19 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 ta ner console grejen och skriv addbot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 19 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 Var laddar man ner realbot och waypoint?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lancelot Skrivet 19 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 sök på google eller nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 Tror bara botarna funkar på CS banor... Inte AS, DE eller TR banor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 Var laddar man ner realbot och waypoint?? jag kan en bra sida med waypoints... men kan inte adressen... postar den när jag sitter vid min dator... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 19 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 jag kan en bra sida med waypoints... men kan inte adressen... postar den när jag sitter vid min dator... Bra..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 hittar inte den sidan jag tänkte på men denna verkar bra http://www.geocities.com/prohardltd/cs-ai/index.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lancelot Skrivet 19 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 Tror bara botarna funkar på CS banor... Inte AS, DE eller TR banor... FY då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 23 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2003 hej när ja laddade ner podbot så måste man ju packa upp den sen men vart ska man flytta filerna då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts