xenter Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Hur gör man så att inte vinkelen flyttas när mnan rör musen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Du rör musen! Eller vadå? Funkar det inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenter Skrivet 3 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Men jag vill att det inte ska vara så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Du rör musen! Eller vadå? Funkar det inte? Han undrade hur man gör så att vinkeln inte flyttas när man rör musen och det undrar jag också. Går det att centrera vinkeln med nån knapp eller låsa den så att den inte ändras om man kommer åt musen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders1256 Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Nu kommer inte jag ihåg riktigt hur det var men om man trycker på "Esc", "options" så kan man ändra olika saker med musen. Pröva det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Om man drar ut sladden så kan ju inte "vinkeln" röra sig även ifall man rör musen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 (redigerad) Jaha, Hur gör man så att inte vinkelen flyttas när man rör musen. Redigerad 3 oktober, 2005 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Man rör inte musen. När man har råkat röra musen så centreras den nån sekund efter, så jag förstår inte hur detta kan vara ett problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flamman Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Kolla på inställningar och prova att byta ut inställningarna och så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts