umah Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 (redigerad) Tjena! Jag gjorde precis klart min första stuntfilm som heter "Umah: the stunting caveman". Den finns att ladda ner Här . Ge gärna kritik om vad ni tyckte om filmen men var inte för taskiga . Hejsvejs! /Umah EDIT: Verkar inte som någon vill se min film men men..... Redigerad 3 oktober, 2005 av umah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
umah Skrivet 3 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Ingen som vill se den? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 (redigerad) Ska ladda ner den snart kommer med edit. Edit: Oj jag glömde men jag håller på att tanka den nu. Edit2: Stunten var sådär vissa var bra vissa var dåliga. Redigeringen va inte så bra för att man fick se när CJ stod stilla ganska länge efter stunten. Musiken passade in ganska bra tycker jag, Fast det inte alls är min musiksmak. så jag ger den 7/10 Redigerad 3 oktober, 2005 av Crille_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
umah Skrivet 3 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Ska ladda ner den snart kommer med edit. När kommer editen? mer än två timmar sen du skrev.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 (redigerad) Laddar ner den nu.. Edit: Ganska bra, 8/10 Redigerad 3 oktober, 2005 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
umah Skrivet 3 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Laddar ner den nu.. Edit: Ganska bra, 8/10 Oj 8/10! Tackar! Trodde att den skulle få typ 5/10.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
umah Skrivet 3 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Är det ingen annan som vill se den? :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Hehe, har också gjort en stuntfilm den sewger men jag gjorde den mest för att jag hade tråkigt... Lite ihoppklippta dåliga stunts, kolla! Här<--- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AdamN Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Tankar edit kmr!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 (redigerad) D/L'ar sen när det e mindre än 10 minuter. laddar ner reefers så länge...återkommer med comments. edit1: @reefer: lol 2 stunt, 2 dåliga desutom, är snäll idag och ger dig 1/10 för att det va en bra låt du hade med. Redigerad 4 oktober, 2005 av qouad_Gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 5. Jag hatar alla era dåliga GTA-filmer med tråkiga stunts där ni spelar skitdålig rockmusik som inte ens är synkad till videon. Menar du min? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Hörredu umah du va ju bra på att stunta juh ganska många stunts som jag redan sett i andra filmer men ändå en väldigt bra film stunts: 7/10 editing: 6/10 inget speciellt försök att nästa gång göra lite intro och outro. music: 6/10 ganska passande. totalt: 6,3/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
umah Skrivet 4 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Hörredu umah du va ju bra på att stunta juh ganska många stunts som jag redan sett i andra filmer men ändå en väldigt bra film stunts: 7/10 editing: 6/10 inget speciellt försök att nästa gång göra lite intro och outro. music: 6/10 ganska passande. totalt: 6,3/10 Okej kul att höra att jag kan stunta ! Men om jag ska göra nån mer film så ska jag lägga ner lite mer jobb på den och försöka hitta lite mer egna stunts osv.. Men men det var ju min första så jag får väl vara nöjd med det betyget 6,3/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MarkusE Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Stuntsen var bra, fast gör dom lite coolare (typ med mer snurr på mc:n). Betyget blir så högt bara för att jag älskar när folk hoppar upp på hus med ett fordon. Grinda på räcken är inte så coolt bara om man typ gjort ett snyggt hopp innan och sen landar på räcket! Din film var ijallafall bättre än min första! Sammanlagt: 7/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts