Bungalow Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 På vägen mellan Trucking missions och Angel pine hittade jag ett räcke som hade gått sönder och en typ vit eller grön glendale låg där nere helt sönder...Men bilen finns bara där ibland tror jag. Hade hört att Cjs pappa dog när han krockade med ett räcke nånstans i san andreas med en glendale...Det var rätt så kusligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Jag har hört detta men inte sett något. Skulle du kunna ta en bild? Eller, fuck it, ska ändå göra trucking mission klart. Men markera på en karta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flamman Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Om man åker till ett ställe i skogen, väntar, så kommer det en grön Glendale åkande, men när man går fram så är den tom... Och den är bucklig och är till 90% oftast grön... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Om man åker till ett ställe i skogen, väntar, så kommer det en grön Glendale åkande, men när man går fram så är den tom... Och den är bucklig och är till 90% oftast grön... Det är väl för att den spawnas i en backe?.. då rullar den ju en bit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Vafan e de för räcke man kan köra sönder i groove street då? eller e de bara en genväg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Är det denna ni snackar om? http://img126.imageshack.us/img126/9171/lskigt7ew.th.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flamman Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 (redigerad) Det är väl för att den spawnas i en backe?.. då rullar den ju en bit Nja, tror inte det för den kör upp, där jag står ser man den komma körandes genom skogen, den kör upp mot mig, jag går fram - Ingen där... *EDIT* Rabarben - Där jag kollar är det inte samma ställe.. *EDIT2* Har hittat tre bilar (glendale) på några min i skogen. Redigerad 3 oktober, 2005 av Flamman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 (redigerad) Men vafan, säger dom något om att CJ`s pappa dör i något uppdrag?, Nej det gör ingen. Har R* skrivit något om det?, Nej det har dom inte. Cj`s pappa näms inte ens i GTAspelet så han finns inte över huvud taget. Det är ju nästan som om ni tror att karaktärerna i spelet lever i sin egna värld Redigerad 3 oktober, 2005 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flamman Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Men hur har CJ's mamma fått Carl, sweet och Kendl? È dom Förökade genom delning kanske? Ett så detaljerat spel måste ju ha en förklaring? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
helmer Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Jo... Men Cjs far nämns aldrig i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Vafan e de för räcke man kan köra sönder i groove street då? eller e de bara en genväg? SPOILER Det är ju där Tenpenny kör ner med brandbilen och sprängs i sista uppdraget Markera om ni vill lästa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
helmer Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Hm.. Vart kan man hitta räcket då..? Det måste jag kolla efter.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 SPOILER Det är ju där Tenpenny kör ner med brandbilen och sprängs i sista uppdraget Markera om ni vill lästa Tips... Det räket blir helt sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Kan någon markera det trasiga räcket på karta snälla!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Förlåt för dubbelpost men... Jag måste ha svar: VAR ÄR DET TRASIGA RÄCKET SOM CJS PAPPA SÄGS HA KÖRT IN I!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Vill gärna vet vart... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Det räcket har ingenting med det att göra, på sista uppdraget så kör en brandbil ner där, vill inte säga mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Men hur har CJ's mamma fått Carl, sweet och Kendl? È dom Förökade genom delning kanske? Ett så detaljerat spel måste ju ha en förklaring? Har du nånsin hört talats om Provrörs befruktning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Jag menar det trasiga räcket mellan trucking mission och Angel pine... Kan nån markera det på kartan? vill veta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Jag menar det trasiga räcket mellan trucking mission och Angel pine... Kan nån markera det på kartan? vill veta. Menar du det där stället där man startar Trucking Mission? Hursomhelst så är det en ganska bra bit därifrån till Angel Pine. Jätteenkelt att hitta ett trasigt räcke där, JAA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts