GTApimpfoolife Skrivet 8 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2005 Skitsöta. Filip är sötast Fredrik är ju lätt sötast. Älskar den där bilden på 100 Höjdare!!! när de snackar om hans giftermål så kommer en grå bild upp och han har världens flaste min. Så underbar bild! Crice: Gårdagens avsnitt var en av den bästa (Nya Zealand är fortfarande bäst). Älskar när de gich from till en gogo-dansare och fråga om de fick ställa några frågor och han bara skrek " AAAAAAAAA". Så förbannat kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2005 Hehe fredrik är bara snygg. filip är söt Jao det var kul i går. men som du säger, inget slår nya zeeland! Btw, hon gogo-tjejen som flashade tutten, gjorde hon det utan mening, eller med mening fast det skulle su ut som om det inte var mening? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 8 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2005 Btw, hon gogo-tjejen som flashade tutten, gjorde hon det utan mening, eller med mening fast det skulle su ut som om det inte var mening? Med tanke på kläderna hon bar så skulle jag bli ytterst förvånad om det inte var avsiktligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Någon som såg avsnittet idag? Missade det, hur var det på en skala upp till 10? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Han inte se det. förhoppningsvis kan jag se det senare i natt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Någon som såg avsnittet idag? Missade det, hur var det på en skala upp till 10? Hmm, halvsov igenom hela avsnittet. Vet inte om det var för att jag var trött eller om det var för att avsnittet var tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 (redigerad) Seto-inslaget var kul. Den hesa busschauffören var kul. Slutet var riktigt jävla bra. Resten var helt okej. Ett bra avsnitt. EDIT: Glömde ju de påtända poeterna... haha, TV-historia right there. Redigerad 15 november, 2005 av Crice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Seto-inslaget var kul. Den hesa busschauffören var kul. Slutet var riktigt jävla bra. Resten var helt okej. Ett bra avsnitt. EDIT: Glömde ju de påtända poeterna... haha, TV-historia right there. Dom där poeterna fick man ju fan skrattkrampor i halsen av, älskade när de kröp under bussen. Även Filips ragg med den där tjejen var ju klockrent. "Jag skulle kunna tänka mig att vara ute och resa mig dig i några veckor, men dte vill väl inte du?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts