KalleR Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Glöm ej bort att grattis världen ändrar sändningsdag till måndagar, vilket gör att redan idag visas ett avsnitt. klockan 22 istället för 21 puss och hej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Hmm...Nyheterna eller det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Hmm...Nyheterna eller det? Nyheterna visas ju varje dag, det gör inte grattis världen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Hatar dom två som har prgrammet... Filip och Fredrik, right? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Hatar dom två som har prgrammet... Filip och Fredrik, right? Filip Och Fredrik FTW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Filip Och Fredrik FTW FTW = For the win? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 FTW = For the win? Oh yes indeed. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Grattis Världen.. Aww.. Det är ju skit bra för fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Nya Zeeland var kul. Det andra programmet missade jag. Grönland var skitkul. Tokyo var fuckin' A. F & F måste vara bland det bästa vi har i Sverige, i TV-väg. Så genuint intelligent humor, blandad med roliga kulturkrockar och allmänt fjanteri. Så ska de tas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Men orka, så glömmer man. missade iofs bara 34 min Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Kanske ska skika på det nästa gång det sänds Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 (redigerad) Kul avsnitt som vanligt!! men vad tog hans roliga skratt vägen som dom skulle visa? Redigerad 4 oktober, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Hatar kanal 5 efter detta. Har följt det hela tiden tills nu. Missade söndagens så tänke jag att det sänds i repris på tisdagen. men så byter dom till måndag och tar bort alla repriser så ajg har missat två program på två dagar och ingen repris blir det. Därför slutar jag fullständigt kolla på det, vet inte varför men köper dvd:n sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Hatar kanal 5 efter detta. Har följt det hela tiden tills nu. Missade söndagens så tänke jag att det sänds i repris på tisdagen. men så byter dom till måndag och tar bort alla repriser så ajg har missat två program på två dagar och ingen repris blir det. Därför slutar jag fullständigt kolla på det, vet inte varför men köper dvd:n sen. Stackars dig... fast hata en hel kanal för att man inte läser tv-tidningen om mornarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Glömde se, Fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Stackars dig... fast hata en hel kanal för att man inte läser tv-tidningen om mornarna Hatar inte dom så men blev så jävla sur när jag äntligen följer ett tv program så blir det förstört . Men kan inte se det på måndagar heller för då repar jag kväll med bandet, så det är väll skit samma. Det är inte ofta jag ser på tv men Grattis Världen var verkligen något som fick mig framför TV:n. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Vad är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Damn ja ghar inte 5:an hos min mamma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Hatar dom två som har prgrammet... Filip och Fredrik, right? Älskar dom två som har prgrammet... Filip och Fredrik FTW! hihi... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Nya Zeeland var kul. Det andra programmet missade jag. Grönland var skitkul. Tokyo var fuckin' A. F & F måste vara bland det bästa vi har i Sverige, i TV-väg. Så genuint intelligent humor, blandad med roliga kulturkrockar och allmänt fjanteri. Så ska de tas. Ingen som läst deras bok? 2 nötcréme och en moviebox, den handla om när F & F växte upp på 70-80-talet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts