leftbehind Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 så då fan har jag hela rockhuset med mig. Härliga tider Tkr det var jävligt dumt det som stod i artikeln, alltså inte dumt av 'Bosse' utan av dom som var på han jämnt och ständigt, sjukt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Vill bara säga en sak, börjar en person mobba er, varna personen. Ignorerar personen varningen, ta till våld. Det löser sig oftast då. Tror personen att du har damp blir han ännu mer rädd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Vill bara säga en sak, börjar en person mobba er, varna personen. Ignorerar personen varningen, ta till våld. Det löser sig oftast då. Tror personen att du har damp blir han ännu mer rädd. Jag tog aldrig till våld. Hatar att slåss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 (redigerad) Jag tog aldrig till våld. Hatar att slåss. Mja, det är aldrig roligt, och det är en sak man ska undvika. Om någon mobbar mig och jag slår ner den, så ärligt, bryr mig inte om skadestånd eller något annat. Huvudsaken är att man får hämnas enligt mig. Redigerad 4 oktober, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Bah, En rejäl knytnäve i fejset och han håller tyst, Faktiskt så blev "Bosse" blev till och med ännu mer mobbad i skolan, Dom hade klistrat upp löpsedeln på hans bänk, skåp och på hans rygg, Med stor fin textad text " Det handlar om MIG" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Döda mobbarna åt mig Godfather!!! Såg att tidningen visst begått ett misstag! Hon berättar att pojken, som vi här kallar Bosse, har varit trakasserad i sju år.Och jämför med det här! Mamman har själv kontaktat en förälder till av de tre elever som mobbat Krister, retat honom från första dagen på Manhem. Herregud! avslöja hans namn? no way! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Döda mobbarna åt mig Godfather!!! Såg att tidningen visst begått ett misstag! Och jämför med det här! Herregud! avslöja hans namn? no way! Ja, Already? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 (redigerad) Döda mobbarna åt mig Godfather!!! Såg att tidningen visst begått ett misstag! Och jämför med det här! Herregud! avslöja hans namn? no way! Ohhh, ännu mer uppmärksamhet åt killen. Fan va synd om honom. edit:Nu menar jag inte att vi inte ska bry oss, men att säga hans namn e inte bra. Detta kan nog leda till ännu mer mobbning. Redigerad 4 oktober, 2005 av tommy killer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.White Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Jag var mobbad i sju år, också negligerad av skolledningen. dock inte lika grovt, jag kom iaf i kontakt med dom, men inte fan gjorde dom ngt bra, så jag bytade skola, gav inte upp och nu... öhm. ja, nu har jag rykten om mig för att var en player. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guitar_Fucker Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Stackars Bosse :'( Jag skulle vilja ta öga för öga och tand för tand på mobbarna...slita och tortera Vad heter han egentligen? pojken, som vi här kallar Bosse, Mamman har själv kontaktat en förälder till av de tre elever som mobbat Krister.. What'a!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Dom som mobbar folk måste vara jävligt korkade efter som dom inte kan se saker ur andras synvinkel jag klarar inte av att vara taskig mot folk utan anledning för fatta själv hur det känns att bli hackad på helt utan anledning... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts