Jump to content

Mobbad i sju år...


Gäst
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 50
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Samma här... I 4års tid fick jag stå ut med 2 killar Som va på mig varje rast. Det va i 5an som dom bytte skola

Då slapp jag äntligen dom...

Men 4 jävla år satte sina spår. <_<

Würd, hade några efter mig jag också. Men tillslut så spräcktes min bubbla inom mig. Jag slog ner 2-3 st av dom. Sparkade en över magen, sprang hem och grät hela dagen. Det var en kille (deras kompis) som visst skulle komma nästa dag till skolan. Så, hm. Jag tog med en polare som går i 3an (gymnasiet) nu, och då sket dom i mig resten av åren. Skönt som fan.

Sen, om dom kommer upp och håller på i gymnasiet, så då fan har jag hela rockhuset med mig. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har du ens varit mobbad? Om du inte har så fattar du inget. Man mobbar ingen för inget. Man e annorlunda i deras ögon. Och jag har inte sagt att alla ska vara som mig.

Jo, jag har faktiskt varit utfryst och mobbad under en period. Så jag vet hur det känns. Och varför förtjänar man att bli mobbad för man är annorlunda i deras ögon?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har haft turen att aldrig varit mobbad en minut under hela min skoltid, i lågstadiet och mellanstadiet var jag en av dom "populära" på skolan så det var ingen som mobbade mig.

Under högstadiet nu när massor av skolor slås ihop så är jag lite i medelklassen men jag känner alla i dom högre klasserna genom t ex att jag är bättre än dom på internetspel och så så jag hjälper dom och har lycvkats skaffa dom som kompisar via det sättet :).

Så jag är skyddad kan man säga, varje gång vi träffas undrar dom om det är någon som muckar som jag vill att dom ska slå ner.

Som sagt, jag har haft tur.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror du det inte finns folk som mobbar andra utan anledning? Vilken planet bor du på?

Jorden/Tellus antar jag.

Det finns ingen som helst bortförklaring till att mobba eller frysa ut något.. Inte för sexuell läggning, kön, ursprung eller utseende.

Mobbing bygger inte på några grunder såvida det inte är så att mobbaren själv får tillbaka för något han/hon har gjort någon/något.

Så du har helt rätt i det du säger.

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...