Jacker Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Var nån och snacka med oss om mobbing. Han och hans kompisar hade misshandlat dom som mobba så dom var tvungen att äta ur slangar, men det är fan nästan rätt åt dom. Nästan rätt åt dom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Fyfan. Nackskott på dom jävlarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 (redigerad) Synd om honom. Och varför i helvete säger du så? Bara för man är "annorlunda" har man rättigheter. Ska alla vara som dig för du ska bli nöjd, eller? Håller med dig. Redigerad 3 oktober, 2005 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Och hur gamla var dem? Egentligen tycker jag inte det är rätt. Jag menar man behöver inte ta till med våld för att visa att mobbing är en dålig sak. Och antagligen var dessa mobbarna ganska unga, och så ska dem få äta genom slangar hela sina liv? Var på högstadiet har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Var på högstadiet har jag för mig. Helt sjukt säger jag bara! Ska dem behöva lida hela sitt liv bara för dem gjort något dumt som ungdomar? Fy fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 De mobbade (eller vissa åtminstone) lider ju också hela livet ut, och de har inte gjort någonting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Helt sjukt säger jag bara! Ska dem behöva lida hela sitt liv bara för dem gjort något dumt som ungdomar? Fy fan! Men det är ju inte säkert att dom var tvungna att äta ur slangar hela livet, utan kanske bara en tid efter misshandeln. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Men det är ju inte säkert att dom var tvungna att äta ur slangar hela livet, utan kanske bara en tid efter misshandeln. Men om de nu var så att dem fick ha slangar resten av sina liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 En kille (värsta mobbaren) på min skola försökte fimpa i nacken på mig när jag gick förbi, så jag vände mig om och tog tag i hans arm och drog ner honom på marken. gissa om han blev förvånad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Men om de nu var så att dem fick ha slangar resten av sina liv. Om det var resten av deras liv så är det ju väldigt fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Blev själv mobbad i grundskolan så jag vet hur det är... Samma här... I 4års tid fick jag stå ut med 2 killar Som va på mig varje rast. Det va i 5an som dom bytte skola Då slapp jag äntligen dom... Men 4 jävla år satte sina spår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Samma här... I 4års tid fick jag stå ut med 2 killar Som va på mig varje rast. Det va i 5an som dom bytte skola Då slapp jag äntligen dom... Men 4 jävla år satte sina spår. Würd, hade några efter mig jag också. Men tillslut så spräcktes min bubbla inom mig. Jag slog ner 2-3 st av dom. Sparkade en över magen, sprang hem och grät hela dagen. Det var en kille (deras kompis) som visst skulle komma nästa dag till skolan. Så, hm. Jag tog med en polare som går i 3an (gymnasiet) nu, och då sket dom i mig resten av åren. Skönt som fan. Sen, om dom kommer upp och håller på i gymnasiet, så då fan har jag hela rockhuset med mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Och varför i helvete säger du så? Bara för man är "annorlunda" har man rättigheter. Ska alla vara som dig för du ska bli nöjd, eller? Har du ens varit mobbad? Om du inte har så fattar du inget. Man mobbar ingen för inget. Man e annorlunda i deras ögon. Och jag har inte sagt att alla ska vara som mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 I 7 år! Kilen måste ha varit lite konstigt eftersom man mobbar inte en för inget. Själv varit den som blivit mobbad och mobbat. Jag var "halft-utfryst" i 3 är + att min lärare i 1:an (som fick sluta sen) "mobbade" mig. Hon fick sparken för det. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Har du ens varit mobbad? Om du inte har så fattar du inget. Man mobbar ingen för inget. Man e annorlunda i deras ögon. Och jag har inte sagt att alla ska vara som mig. Jo, jag har faktiskt varit utfryst och mobbad under en period. Så jag vet hur det känns. Och varför förtjänar man att bli mobbad för man är annorlunda i deras ögon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Har haft turen att aldrig varit mobbad en minut under hela min skoltid, i lågstadiet och mellanstadiet var jag en av dom "populära" på skolan så det var ingen som mobbade mig. Under högstadiet nu när massor av skolor slås ihop så är jag lite i medelklassen men jag känner alla i dom högre klasserna genom t ex att jag är bättre än dom på internetspel och så så jag hjälper dom och har lycvkats skaffa dom som kompisar via det sättet . Så jag är skyddad kan man säga, varje gång vi träffas undrar dom om det är någon som muckar som jag vill att dom ska slå ner. Som sagt, jag har haft tur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Har du ens varit mobbad? Om du inte har så fattar du inget. Man mobbar ingen för inget. Man e annorlunda i deras ögon. Och jag har inte sagt att alla ska vara som mig. Tror du det inte finns folk som mobbar andra utan anledning? Vilken planet bor du på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Blev själv mobbad i grundskolan så jag vet hur det är... Har blivit mobbad jag med, det var för att jag kom i målbrottet ganska tidigt :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 (redigerad) Tror du det inte finns folk som mobbar andra utan anledning? Vilken planet bor du på? Jorden/Tellus antar jag. Det finns ingen som helst bortförklaring till att mobba eller frysa ut något.. Inte för sexuell läggning, kön, ursprung eller utseende. Mobbing bygger inte på några grunder såvida det inte är så att mobbaren själv får tillbaka för något han/hon har gjort någon/något. Så du har helt rätt i det du säger. Redigerad 3 oktober, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Jo, jag har faktiskt varit utfryst och mobbad under en period. Så jag vet hur det känns. Och varför förtjänar man att bli mobbad för man är annorlunda i deras ögon? De passar inte in i deras lilla "perfekta" värld. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts