Gäst Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 (redigerad) Mobbad i sju år Den här killen har varit mobbad i sju år, Och det konstiga är att han har gått i min klass sen den 22:a Augusti. Han har alltid varit glad och positiv där, Han stannade hemma idag och hela skolan vet att det handlar om honom, Han kommer nog att få ett ännu större helvete när han återvänder till skolan. Mobbare Edit: QUOTE(tommy_killer @ Oct 3 2005, 15:15) I 7 år! Kilen måste ha varit lite konstigt eftersom man mobbar inte en för inget. Själv varit den som blivit mobbad och mobbat. Ja, Han har en tjejröst, Han pratar vääääääääääääldigt ljust Redigerad 3 oktober, 2005 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Fyfan vilka jävlar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Mobbad i sju år Den här killen har varit mobbad i sju år, Och det konstiga är att han har gått i min klass sen den 22:a Augusti. Han har alltid varit glad och positiv där, Han stannade hemma idag och hela skolan vet att det handlar om honom, Han kommer nog att få ett ännu större helvete när han återvänder till skolan. Mobbare I 7 år! Kilen måste ha varit lite konstigt eftersom man mobbar inte en för inget. Själv varit den som blivit mobbad och mobbat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
amateria Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Mobbning är inget bra ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Fyfan, fattar inte de barn som tar sig friheten att mobba andra, något måste ju vara på tok i deras skallar. Själv så var jag med i en grupp i högstadiet för att motverka mobbning. För er som inte känner till det så är det ett lagbrott att mobba andra. I större utsträckning så har skolan eller eleven själv rättighet att anmäla mobbning så får polisen ta tag i detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Usch, som vanligt vet jag inte vad jag ska säga. Vet inte vad som är värst, mobbningen eller nonchalansen.. Gah, hatar sånt här.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Blev själv mobbad i grundskolan så jag vet hur det är... Det är såna fega *****! 5 st hoppade på mig och det ledde oxå till anmälan om misshandel mm. Man vågade inte göra nått för man mådde så dåligt. Men hade det varit idag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 (redigerad) I 7 år! Kilen måste ha varit lite konstigt eftersom man mobbar inte en för inget. Själv varit den som blivit mobbad och mobbat. Varför ska man behöva vara konstig för att bli mobbad? Det är nog snarare mobbaren/mobbarna som är konstiga. Vem som helst kan ju bara gå och välja ut ett offer som är en helt normal person och sedan sabba hans eller hons liv. Fyfan för mobbning. Redigerad 3 oktober, 2005 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Mobbare har själva blivit mobbade, det ska ni veta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Ner me mobbningen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Mobbare har själva blivit mobbade, det ska ni veta... Eller så är de bara ynkryggar som tror att det är nåt fel på dem själva...vilket gör så att de måste bevisa nåt...osv... du generaliserar mkt hörru^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 (redigerad) Jag har varit ''på väg'' att bli mobbad. Dock satte jag stop för det innan fler började med mig. Efter 2 veckor tappade jag kontrolen. Har aldrig varit så förbannad, kunde ha slutat illa. Redigerad 3 oktober, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Fyf*n, i 7 år har den killen blivit mobbad? Fan vilka sk*tsvin dom är som mobbade honom! Förstöra 7 år för honom i skolan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Har själv mobbat några, dock efter inte alltför länge förstod jag vad jag höll på med och att de inte gillde det så har bett om förlåtelse och är faktiskt bra kompis med dem just nu, och tänker aldrig mobba någon mer någonsin. Stackarn som blivit mobbad i 7 år, får hoppas att det där inte förvärrar saken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 I 7 år! Kilen måste ha varit lite konstigt eftersom man mobbar inte en för inget. Själv varit den som blivit mobbad och mobbat. Och varför i helvete säger du så? Bara för man är "annorlunda" har man rättigheter. Ska alla vara som dig för du ska bli nöjd, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Var mobbad i början av femman tills jag slog ner två av dem.... Nu har de inte en suck Jag brukar hjälpa mobbade personer ibland, om de Vill ha hjälp.. "Mobbare nerslagen av en Perla" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Var nån och snacka med oss om mobbing. Han och hans kompisar hade misshandlat dom som mobba så dom var tvungen att äta ur slangar, men det är fan nästan rätt åt dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 I 7 år! Kilen måste ha varit lite konstigt eftersom man mobbar inte en för inget. Själv varit den som blivit mobbad och mobbat. That's my man. Stackars sate, förresten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Var nån och snacka med oss om mobbing. Han och hans kompisar hade misshandlat dom som mobba så dom var tvungen att äta ur slangar, men det är fan nästan rätt åt dom. Rätt åt dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Var nån och snacka med oss om mobbing. Han och hans kompisar hade misshandlat dom som mobba så dom var tvungen att äta ur slangar, men det är fan nästan rätt åt dom. Och hur gamla var dem? Egentligen tycker jag inte det är rätt. Jag menar man behöver inte ta till med våld för att visa att mobbing är en dålig sak. Och antagligen var dessa mobbarna ganska unga, och så ska dem få äta genom slangar hela sina liv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts