Misterwhoopee Skrivet 19 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 Kan man på något vis få tillbaka PM som man tagit bort??? Jag har nämligen deleteat två historiska PM som jag vill ha tillbaka, Ett av mina första från den 27 augusti...Och så PM:et som kom när vi skulle ha Forumstädning...Jag vill ha tillbaka dom!!! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 19 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 Jag tror jag har kvar det första PM:et jag skickade till dig, ska jag skicka det igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 19 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 Nej det går inte att få tillbaka några borttagna PM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 19 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 Stackars glassbil!! Jag skulle också vilja se mitt första PM... :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 19 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 Jag tror jag har kvar det första PM:et jag skickade till dig, ska jag skicka det igen? Nej, det behöver du inte...Jag har iaf kvar det näst första meddelandet jag skickade.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts