Rickee Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Hej, Jag har ett stort problem med PC spel - San Andreas Lowrider uppdraget där man ska dansa med bilen Jag har gort det nu 22 gånger och jag ha vunnit 22 gånger Men hur många gånger måste man göra det för att vinna så det blir klart ? Eller gör jag nått annat fel ? Jag har väntat med detta uppdrag Så jag är helt klar i staden San Fierro så där har jag gort alla uppdrag klart Är det så att jag har tappat det dära uppdraget med Lowrider då det har fått vänta eller vad ? Så måste jag börja om från början med hela spelet På grund av detta ? Någon som vet ? Tusen Tack // Ricke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flamman Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Är det det uppdraget där man skall "dansa" med bilen hos Cesar? Isåfall handlar det inte om att klara hela tiden utan att klara poängnivån. Vet inte om det är det du menar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rickee Skrivet 3 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Men hur många gånger måste man vinna det dära med bilen och dansa med den för att vinna hela uppdraget ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 1 gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
biafra_92 Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 (redigerad) Kan nån göra det till mig Savefilen-_^ Glömt inte att byta siffra på filen så den inte ersätter er 1:a savefil Redigerad 21 maj, 2006 av biafra_92 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 LOL! Jag startade uppdraget och trodde jag skulle trycka på piltangenterna. Mindes inte att det var numpadknapparna som gällde. När motståndaren hade 4-500 så hade jag 0 och då kom jag på att jag skulle andvända numpadknapparna. Vann ändå med typ 200 poäng. http://files.upl.silentwhisper.net/upload5/GTASAsf1.rar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
biafra_92 Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 LOL! Jag startade uppdraget och trodde jag skulle trycka på piltangenterna. Mindes inte att det var numpadknapparna som gällde. När motståndaren hade 4-500 så hade jag 0 och då kom jag på att jag skulle andvända numpadknapparna. Vann ändå med typ 200 poäng. http://files.upl.silentwhisper.net/upload5/GTASAsf1.rar Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts