Siana Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Helt plötsligt kom det här fönstret upp! Jag har igång MSN, men är inte inloggad. Jag kan nog inte göra en sökning just nu då jag är uppkopplad med modem. Är det något att oroa sig för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Fake prog.... Stäng ner bara... Annars händer det farliga saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Gå till startmenyn -> kör, skriv services.msc /s och tryck enter. Leta upp tjänsten "messenger", högerklicka på den och välj properties, sätt "startup type" till "disabled", och tryck på "stop"-knappen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Gå till startmenyn -> kör, skriv services.msc /s och tryck enter. Leta upp tjänsten "messenger", högerklicka på den och välj properties, sätt "startup type" till "disabled", och tryck på "stop"-knappen. Thx a bunch *Pussar aKi lätt på kinden* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts