yoda Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 (redigerad) Jag har precis gjort min första pistol med sketchup 5 (trial) edit: sorry dålig bild Redigerad 2 oktober, 2005 av yoda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Lite* Custom* Vad behöver du hjälp med!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 2 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 (redigerad) Ehh oj det glömde jag men tror det va hur man rundar ut handtaget som på dit vapen (tror ialafall det va du som gjorde ak 5an) Edit: nej det va: hur ser man hur många pollys det är i modelen? (sketchup) Redigerad 3 oktober, 2005 av yoda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Använd den där halvcirkel grejjen för att runda ut. Pollys kan man kolla i zmod tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 4 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 (redigerad) Ja jag prova där men tack för runda saken tipset ja? Redigerad 7 oktober, 2005 av yoda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts