skribb Skrivet 18 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2003 kan du lägga upp min t-shirt skin på sidan, ja tror att många vill ha den. den finns på denna sida och på ftpn. du kan väl lägga upp den snart...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 19 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 kan du lägga upp min t-shirt skin på sidan, ja tror att många vill ha den. den finns på denna sida och på ftpn. du kan väl lägga upp den snart...? PM...Personal Message....bara han kan läsa det!...Use it!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 (redigerad) PM?? edit: Skulle skickat vid 01.00 typ men glömde... Redigerad 19 januari, 2003 av StellHell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 19 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 PM?? Sover du?.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 19 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 Jag ska men jag har otroligt mycket att göra just nu! Först ska SMS-systemet vara klart tills imorgon och sedan måste ja kasta mig över GTAsajtens 5år jubelium som är på måndag. Sen har jag verkligen den jobbigaste skolveckan på nästan ett år att vänta mig. Jag är helt upptagen med andra ord... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 sorry sorry - hoppas jubileumet blir lyckat! Funnylin: varför måste jag PM:a honom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 19 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 Är 5års jubileumet i morgon? Den 20 januari eller den 27:e? Efter 5årsjubileumet längtar jag till 10 Maj! Vet någon vad som händer då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 19 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 Imorgon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 19 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 sorry sorry - hoppas jubileumet blir lyckat! Funnylin: varför måste jag PM:a honom? ...Hmm....För att minska skapandet av onödiga topics....man kan också säga så här om du vill en specifik person nånting så är det PM som gäller!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 19 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 Vad händer imorgon då?? Något speciellt?? Vad är det som händer den 10 Maj nu då?? Vice city till pc eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 19 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 Vad händer imorgon då?? Något speciellt?? Vad är det som händer den 10 Maj nu då?? Vice city till pc eller?? Imorgon: 5årjubileum på gtasajten 10 maj: 1årsjubileum på forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 yay Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts