Flamman Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 När man gör uppdraget "The green sabre" eller vad det heter så hjälper Ryder och Big Smoke till att backa ut en grön sabre ur ett garage.. Vad är det med sabren? Fattade inte riktigt det. Vad hade den för roll i spelet, eller vad hade den gjort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 OK, gör så här: radera din savefil och börja om från början. Om du haft ljudet avstängt, sätt på det. Se alla cutscenes, tryck inte bara förbi de, så förstår du innebörden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flamman Skrivet 2 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Hur långt ska man komma då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 I början av spelet när CJ, Sweet, Ryder, och Big Smoke åker för att äta så pratar de om hur CJ och Sweet's mamma blev dödad, och då säger Ryder om jag minns rätt: "Some say that a Green Sabre did the job." "Yeah, but people like to talk alot, don't they? Anyway, that half of Los Santos you're talking about there." "You right, my bad." Konservation mellan Smoke och Ryder. Och sen minns jag typ inget från The Introduction men det är väl antagligen en green sabre som åker utanför CJ's hus och skjuter in genom fönstrena och dödar CJ's mamma. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Om han inte visste det har han förmodligen inte varit särskillt uppmärksam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flamman Skrivet 2 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 (redigerad) Man kan inte hålla koll på allting Provade nu och det är precis som du, Cortez säger att dom pratar om det. Men sen vem kör och skuter? är det Big Smoke och Ryder eller? Redigerad 2 oktober, 2005 av Flamman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Man kan inte hålla koll på allting Provade nu och det är precis som du, Cortez säger att dom pratar om det. Men sen vem kör och skuter? är det Big Smoke och Ryder eller? Kanske det. Men dom vet om den, alltså måste dom ha nått med den å göra. Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flamman Skrivet 2 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Ja dom har nått med det att göra, men vad har CJ's mamma gjort dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Ja dom har nått med det att göra, men vad har CJ's mamma gjort dom? Fött Sweet och CJ och Kendall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flamman Skrivet 2 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Men vad har sweet och Kendl gjort? Hänger inte riktigt med i svängarna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Man kan inte hålla koll på allting Provade nu och det är precis som du, Cortez säger att dom pratar om det. Men sen vem kör och skuter? är det Big Smoke och Ryder eller? De så kör och skjuter från the grren sabre är ballas medlemar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Men vad har sweet och Kendl gjort? Hänger inte riktigt med i svängarna.. Haha du var mig en kul typ Inte har dom väl gjort nåt, det har väl bara blivit vanligt hat mellan gängen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flamman Skrivet 2 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Okej. Jag nöjer mig för förklaringen Tack för alla era svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Men du borde verkligen vara lite mer uppmärksam, annars missar du den underbara storyn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Konservation mellan Smoke och Ryder. På burk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flamman Skrivet 3 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Nja, det jag tror orskaade missen är för att när dom pratar så kör man ju till resturangen och då kanske jag var mer koncentrerad på körningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts