Plaisir Skrivet 2 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Är det någon här som spelade innebandymatch med Söderköping mot Åtvid i fredags? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Synd att MIF inte är kvar i Elitserien! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 3 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 LHC kommer vinna Elitserien i år... Det ärbara något jag känner på mig... Dom har ju världens lag i år... kan inte ett namn i det laget.. men vinner det gör vi.. Måste f*n masa mig till Cloetta Center o glo på nån match i år ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Liquid_Ice Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Gnaget tillbaka i Allsvenska, fy fan va skönt. Ingen speciell överraskning egentligen, allt utom uppflyttning hade varit ett misslyckande, känns ändå så jävla bra just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Gnaget tillbaka i Allsvenska, fy fan va skönt. Ingen speciell överraskning egentligen, allt utom uppflyttning hade varit ett misslyckande, känns ändå så jävla bra just nu. .bara att byta ut gruskängorna mot gräsdojjorna alltså för gnagarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Fan, Djurgården spöade HBK med 6-1. Jag vann iaf vadet mot min klasskamrat men ändå :'( HBK får väl hålla sig till Europa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Förbannade Frölunda... :'( Frölunda - Linköping 6 - 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Såg MIF i Söndags då när dem utklassade Växjö! Dem där jävla klacktöntarna trodde att växjö skulle vinna Iallafall så ligger dem 3:a med 15 poäng nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Imorgon är jag ledig från skolan... Hockeycup i Piteå Fredag, Lördag o Söndag... Time to crush Luleå! @Funny: Håller med dig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 (redigerad) Borde inte Henke byta klubb? Han får ju bara göra inhopp i Barcelona... Freddie , Zlatan och Henke till Man U och Ligaguldet vore säkert Alltså, bort med zlatan, har är bara en överreklamerad tönt! åt helvete med den jävla divan....Tacka henke ist, där har vi en som är bra. Redigerad 21 oktober, 2005 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts