Stora_tomtefar Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Själv har man bara 4 ... it's nuttin but stinkin' shit songs.. typ Hur gör ni sådan radio? Jag har själv försökt, men då fungerade inte. Kanske går nu när man har en egen server? Använder ni Windows SHOUTcast? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Hur gör ni sådan radio? Jag har själv försökt, men då fungerade inte. Kanske går nu när man har en egen server? Använder ni Windows SHOUTcast? Snarare Nullsoft SHOUTcast, plugin till bland annat WinAmp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 3 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Mm... vi använder Nullsoft SHOUTcast Plugin till Winamp2. Ni har jag typ... många lagliga låtar fast asså... jag tror inte nån vill lyssna på dessa, dom liksom... suger lite! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts