HajkeN Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Tjo alla där ute jag har nu gjort min första stunt film och jag har använt Gtamods NRG skin tänkte göra reklam för den så för det första, är det okej att jag använder den? andra: ftp! jag har ingenstans att lägga upp den, någon som vet någon gratis ftp? eller som kan hjälpa mig göra egen.. mycket tacksam för endast seriösa svar. mycket att förklara eller allmänt tjöt min msn: HajkeN_@hotmail.com //HajkeN! peace out Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eyeball Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Www.pufile.com eller nått sånt sök på typ movie upload på google Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Filefront har gratis uppladdning, även rapidshare eller megaupload. Filefront kräver registering, men inte de andra 2. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Det hade räckt om du hade hållit dig till denna tråd. Men förstår att ditt syfte var att få ut filmen, så jag låser denna och låter den andra vara kvar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts