g-unit89 Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Läget? Jag hade ett program för längesen där man kunde skriva in olika bokstäver och sedan välja röst så sa rösten dem orden eller bokstäverna man skrev. Det lät konstigt för dem uttalar inte helt rätt. Men nu kommer jag inte ihåg var jag hitta den. Någon som vet vad den heter. Jag tror nog vissa av er vet vilket program jag menar. P.S Det var inte Bonzibuddy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 DU kan ju använda trevliga lilla Microsoft Sam om du har XP.... Jobbig sak.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
g-unit89 Skrivet 2 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Var hittar jag den. Jag har redan sökt på microsofts hemsida men det finns inget där. Kan du inga andra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Finns i kontrollpanelen om du har XP Pro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Finns i kontrollpanelen om du har XP Pro. Home Edition också. Kontrollpanelen -> Tal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
g-unit89 Skrivet 2 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 JA! Nu hitta jag den. TAck alla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Nån som har en länk till "Finsk röst" ? -- Hittade den på tihi.tk men har glömmt bort länken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Nån som har en länk till "Finsk röst" ? -- Hittade den på tihi.tk men har glömmt bort länken. Hmm, menar du kanske Mikropuhe? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 (Lånar tråden lite) Ingen som vet sidan där man kan skriva in en egen låttext och få den uppspelad av olika artister? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts