tommy vercetty Skrivet 22 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2003 du går in i menyn i spelet, och sen på "stats" står allt. i alla fall på PC. /Le Tott ok tack jag har det bara på pc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
totte Skrivet 24 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2003 varsegod visste ni alla att man kan göra uppdrag i telefonkiosken utanför "bitchin' dogg-food"? där finns 4 skittråkiga uppdrag att göra.. bara så ni vet. /Tott Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 24 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2003 jo det är marty chonks uppdrag, man måste klara dem för att få 100%. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marcus vercetty Skrivet 24 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2003 jag har 66% och var ligger bitchin dogg food Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 24 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2003 jag har 66% och var ligger bitchin dogg food Huset till höger om Joeys bilverkstad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Humbug Skrivet 24 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2003 Jag kan inte göra dom uppdragen :'( Jag testa telefnen å jag gick in, helt dööööööött Vad måste man ha gjort och va får man inte ha gjort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 24 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2003 Jag kan inte göra dom uppdragen :'( Jag testa telefnen å jag gick in, helt dööööööött Vad måste man ha gjort och va får man inte ha gjort? Telefonen ringer bara dagtid... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts