siggge Skrivet 18 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2003 Hur många Procent har du klarat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 18 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2003 Tror det var kring 80% ett tag se´n jag kollade... :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 18 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2003 100 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mawe Skrivet 18 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2003 90% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
siggge Skrivet 19 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 100 laddade du ner en saved game på 100 % eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 19 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 laddade du ner en saved game på 100 % eller? NEJ. vaddå tycker du det är svårt att få 100%? Det enda som var lite svårt var att hitta alla 100 hidden packages. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fredflinta2001 Skrivet 19 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 19 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 Canza?? Kan man åka till Ghost town när man har 100%??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 19 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 Canza?? Kan man åka till Ghost town när man har 100%??? nej, ingenting händer när man fått 100%. Men man kan flyga till ghosttown oavsett hur många % man har. Men det går inte landa då marken inte är solid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
siggge Skrivet 19 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 NEJ. vaddå tycker du det är svårt att få 100%? Det enda som var lite svårt var att hitta alla 100 hidden packages. jag menade inte att förnedra dig nej det är inte svårt att få 100 %, men jag glömde göra en hel del uppdrag som bland annat Grand Theft Auto som man fick av Kenji..De försvann sen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 Runt 80-90%... Har alldrig orkat göra det sista... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 20 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2003 (redigerad) jag menade inte att förnedra dig nej det är inte svårt att få 100 %, men jag glömde göra en hel del uppdrag som bland annat Grand Theft Auto som man fick av Kenji..De försvann sen.. Måste man göra alla uppdrag för han i toaletten på andra ön eller räcker det med att göra till den nya gubben kommer?? Redigerad 20 januari, 2003 av MasterOfGames Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 20 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2003 Det räcker om du gör till uppdraget "Evidence dash" tror det hette så efter det behöver inga mer uppdrag göras om man så vill.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 20 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2003 Det är dumt att hoppa över uppdrag bara för att komma till SSV så fort som möjligt, när man klarat spelet kommer man bara ångra att man inte gjorde alla uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 20 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2003 86% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy vercetty Skrivet 20 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2003 86% var ser man hur många % man klarat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
totte Skrivet 21 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2003 du går in i menyn i spelet, och sen på "stats" står allt. i alla fall på PC. /Le Tott Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
siggge Skrivet 21 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2003 du går in i menyn i spelet, och sen på "stats" står allt. i alla fall på PC. /Le Tott Det står Percentage completed högst upp på stats... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
totte Skrivet 21 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2003 Ja, det stämmer.. själv har jag klarat 80% än så länge.. håller på med dom där sjuka killarna som e höga på SPANK, å spränger sig själva.. jobbigt.. /Tott Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
siggge Skrivet 22 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2003 Ja, det stämmer.. själv har jag klarat 80% än så länge.. håller på med dom där sjuka killarna som e höga på SPANK, å spränger sig själva.. jobbigt.. /Tott Ja det uppdraget är jobbigt..Det ända de kan säga är ju: Come to daddy . Själv har jag klarat 85 %.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts