Funnylin Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Vad fan är yopi och varför i helvete vill datorn ansluta dit när jag in i den här tråden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Ja. Spamforumet. Där kunde folk bråka och skapa onödiga polls bäst de ville. /lick Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 2 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Vad fan är yopi och varför i helvete vill datorn ansluta dit när jag in i den här tråden? Därför att jag vill att du ska dit ... Ingen aning... kan vara så att du vart inne på såna här olagliga sidor igen... Din lilla snuskis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Vad fan är yopi och varför i helvete vill datorn ansluta dit när jag in i den här tråden? Spankdogg hade en lösenordsskyddad avatar, fixat nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 2 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Ja. Spamforumet. Där kunde folk bråka och skapa onödiga polls bäst de ville. Olala... låter hel rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Därför att jag vill att du ska dit ... Ingen aning... kan vara så att du vart inne på såna här olagliga sidor igen... Din lilla snuskis Snusksidor äger! Spankdogg hade en lösenordsskyddad avatar, fixat nu Ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spankdogg Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 (redigerad) Jag skulle gärna vilja ha ett forum om bajs. Edit: Funnylin! Varför tar du bort min älskade avatar? Är det för att jag kritiserade forumets smileyesar? Vad fittigt! Att kunna ta kritik är en viktig egenskap hos en bra moderator! Snälla kan du inte ge tillbaka avataren. Redigerad 2 oktober, 2005 av Spankdogg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Nej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 2 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Jag skulle gärna vilja ha ett forum om bajs. Ja... O sen kan vi skriva ut det forumet allihopa och kastadet på dig ... Det låter helt rätt. Snusksidor äger! Jo det gör dom fan... Nu när du lägger fram det så där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Jag skulle gärna vilja ha ett forum om bajs. Där var du rolig.. Jag skulle vilja ha en ny global moderator, mest för att se vem det blev, inte för att jag tycker det är jätte-nördvändigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Edit: Funnylin! Varför tar du bort min älskade avatar? Är det för att jag kritiserade forumets smileyesar? Vad fittigt! Att kunna ta kritik är en viktig egenskap hos en bra moderator! Snälla kan du inte ge tillbaka avataren. Vad fan snackar du om? Jag kan inte röra din avatar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Jag skulle gärna vilja ha ett forum om bajs. Edit: Funnylin! Varför tar du bort min älskade avatar? Är det för att jag kritiserade forumets smileyesar? Vad fittigt! Att kunna ta kritik är en viktig egenskap hos en bra moderator! Snälla kan du inte ge tillbaka avataren. Uhm...Funny är inte moderator längre ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Om det är någon som har tagit bort din avatar,Spankdogg, så är det väl KalleR då han skrev "Spankdogg hade han lösenordsskyddad avatar, det är fixat nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 2 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Jag skulle gärna vilja ha ett forum om bajs. Edit: Funnylin! Varför tar du bort min älskade avatar? Är det för att jag kritiserade forumets smileyesar? Vad fittigt! Att kunna ta kritik är en viktig egenskap hos en bra moderator! Snälla kan du inte ge tillbaka avataren. Du är inte smart du.... Han kan inte röra din avatar... Om du inte har märkt det så är han inte mod längre.... Lägg märke till textsnutten Hedersmedlem under hans avatar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Voterade nej, men ändrade mig... Vill ha en lek-avdelning!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spankdogg Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Oj då sorry Funnylin, jag antar att det är KalleR som är boven i dramat. Hur kan en avatar vara lösenordsskyddad? Jag har haft den i ett år, blev den lösenordsskyddad idag? Sorry för off topic. Ps. Funnylin, din signatur, är inte det masken som fanns med i "Saw".? Såg den förra veckan. Mycket bra, läskig och tankvärd film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Ps. Funnylin, din signatur, är inte det masken som fanns med i "Saw".? Såg den förra veckan. Mycket bra, läskig och tankvärd film. Ja, men bilden är från Saw 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spankdogg Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Ja, men bilden är från Saw 2. Offtopic: Just det! Det finns ju en tvåa också! Hur är den jämfört med ettan? Antar att den är hundra ljusår ifrån ettan kvalitetsmässigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Offtopic: Just det! Det finns ju en tvåa också! Hur är den jämfört med ettan? Antar att den är hundra ljusår ifrån ettan kvalitetsmässigt. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...ic=28672&st=20& - sista inlägget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 /lick Huh? /lick... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts