Plaisir Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 (redigerad) Har länge tänkt på att det saknas någonting här på forumet... Tycker ni likadant eller inte... Tar kritik bra som få Och om ni tycker likadant, vad saknas??? My Vote Goes To : JA Redigerad 2 oktober, 2005 av packe_88 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 (redigerad) Inget jag kan komma på Redigerad 2 oktober, 2005 av AceError Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 (redigerad) Ja, massvis med porr. Mer porr. Nej, jag är nöjd. Möjligtvis ett forum där det är lekar. Sålänge det inte spammas över totalt. Redigerad 2 oktober, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Nope, tror jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 (redigerad) Ja, massvis med porr. Mer porr. Nej, jag är nöjd. Lol! Har inga idéer själv just nu, men det skulle ha varit kul med någon BRA(nej jag menar inte behå). Redigerad 2 oktober, 2005 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 (redigerad) Bättre varningssystem. Fler moderatorer... Redigerad 2 oktober, 2005 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Bättre varningssystem. Hur menar du då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 (redigerad) Ja. Spamforumet. Där kunde folk bråka och skapa onödiga polls bäst de ville. Redigerad 2 oktober, 2005 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Ja. Spamforumet. Oh, stämmer in. Stämning - om jag får lov att härma okka lite. Gtasajtens guldålder is the shit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Ett Request forum skulle vara bra. Ser att många även jag spammar ned allmänt delen med frågor som "Nätverksproblem, hur gör jag" eller "MSN SUGER BALLE DET FUNGERAR INTE!" och liknande sedan ska vi inte tala om alla dessa jävla läxtrådar som skapas var och varannan timme. Ett Requestforum skulle inte vara helt fel enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Ja. Spamforumet. Där kunde folk bråka och skapa onödiga polls bäst de ville. *dramatiskt ackord* I second that, counselor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 (redigerad) Hur menar du då? t.ex. Nix han har så många varningar så ingen kan hybernata. Redigerad 2 oktober, 2005 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Att Kommentator-systemet öppnas igen! Det skulle vara kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 (redigerad) t.ex. Nix han har så många varningar så ingen kan hybernata. Hultan har ju bannat honom. Men jo, det är lite mystiskt system. Man måste nämligen in på varningsmenyn för att kunna hybernata någon, och där kommer kommer man inte in om varningsmätaren är fylld - om jag minns rätt... Redigerad 2 oktober, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 2 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Ett Request forum skulle vara bra. Ser att många även jag spammar ned allmänt delen med frågor som "Nätverksproblem, hur gör jag" eller "MSN SUGER BALLE DET FUNGERAR INTE!" och liknande sedan ska vi inte tala om alla dessa jävla läxtrådar som skapas var och varannan timme. Ett Requestforum skulle inte vara helt fel enligt mig. Bra idé där... *Skriver ner och minns* Sammanfattar nångång så ser vi vart vi hamna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 .vote: JA fler och hårdare moderatorer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 2 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 .vote: JA fler och hårdare moderatorer.. Antecknat!!.... Har ni inget mer o komma med??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spankdogg Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Nya smileys. De som finns nu är så jävla larviga. *letar efter användbar smiley* *hittar ingen* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 2 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Nya smileys. De som finns nu är så jävla larviga. *letar efter användbar smiley* *hittar ingen* Written tzhe nütebük Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts